Jezdci Ducati dokončili testy v Misanu

vydáno 15. 6. 2010, text Jiří Nykodým, foto Ducati

Nejrychlejší čas ze všech během třídenního testování zaznamenal Troy Bayliss.

V pondělí večer dokončili jezdci továrního týmu Ducati Xerox ve složení Noriyuki Haga, Michel Fabrizio a Troy Bayliss testování na okruhu v Misanu. Trojice jezdců měla k dispozici celkem tři dny na trati - čtvrtek, neděli a pondělí. Nori společně s Michelem jezdili na svých továrních strojích, zatímco Troy dostal k dispozici speciální vývojovou verzi Ducati 1198. Během včerejšího dne se trojice jezdců věnovala i testování nových pneumatik od Pirelli.
 
A kdo zajel nejrychlejší čas? Nebyl to nikdo jiný než Troy Bayliss. Troy se jako jediný se svým časem dostal pod hranici 1:36 s, když dokázal okruh v Misanu zajet za 1:35,6 s. Pomyslné druhé místo obsadil Michel Fabrizio s časem 1:36,0 a třetí místo patří Hagovi s časem 1:36,4 s.
 
Noriyuki Haga: „Určitě to pro nás byly velmi užitečné testy, i když bylo až příliš velké teplo! Letošní World Ducati Week jsem si opravdu užil, byl to můj vůbec první v pozici továrního jezdce. Dnes jsme udělali velký kus práce a do příštího závodu v Misanu si opravdu věřím. Testovali jsme novou pneumatiku a během dne jsme také udělali mnoho změn na motorce. Vše se povedlo, takže mohu říct, že tento test byl skutečně pozitivní. Nyní jedeme na pár dní domů a poté se již vrátíme k dalšímu závodu!“
 
Michel Fabrizio: „Bylo skvělé testovat v průběhu World Ducati Week, protože fanoušci mohli vše sledovat. Dnes byl jediný den, který jsme mohli celý strávit na trati, takže jsme se věnovali především přípravám pro závod, který se zde pojede za dva týdny. Bylo zde extrémně velké teplo, ale je velmi pravděpodobné, že takové počasí bude i během závodů, takže se nám data z dnešního testování budou hodit. Jsem spokojený se svými časy, můj nejlepší byl 1:36,0 s, což je za těchto podmínek velmi dobré. Mohu říct, že odsud odjíždíme velmi pozitivně naladěni a připraveni na příští závod.“
 
Troy Bayliss: „Testování nám šlo skutečně dobře a dnes jsme měli mnohem více času na trati, takže ráno šly časy ještě dolů. Mám velkou radost z toho, jak se nám zde dařilo a doufám, že moje odezva bude moci Norimu a Michelovi pomoci. Já jsem ale už skutečně unavený, protože jsme měli během tohoto World Ducati Weeku hodně práce. Jak jsem již řekl během sobotní tiskové konference, přehodnotil jsem svoje myšlenky a nebudu se vracet k závodění, ale zúčastním se letos ještě jednoho superbikového testu. Tento test se bude konat před závody superbiků v Imole, ale na tomto jsme se s Ducati dohodli již před začátkem sezony.“


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife