Burgess nevěří Stonerovi

vydáno 14. 1. 2011, text Jiří Nykodým, foto Honda

Legendární šéfmechanik Valentina Rosssiho, Australan Jerremy Burgess, si nemyslí, že jeho krajan Casey Stoner by byl pro konkurenční Hondu velkým přínosem a díky němu by se japonská továrna zapojila do boje o mistrovský titul v sezoně 2011. Burgess pracuje jako hlavní mechanik Valentina Rossiho již od roku 2000 a jen málo stačilo k tomu, aby letos v létě podepsal smlouvu s továrním týmem Repsol Honda a stal se tak novým šéfmechanikem Casey Stonera. Jerremy ale zůstal věrný Rossimu, s nímž přestoupil k Ducati.

„Honda mi vysvětlila, že hledají pro svůj tým špičkového jezdce. S angažováním Caseyho chtěli vyvinout tlak na Daniho. V tom mne ale Casey v loňské sezoně moc nepřesvědčil, protože trvalo až do poloviny září, než v roce 2010 poprvé vyhrál. Při několika závodech v polovině sezony jsem měl dokonce dojem, že je Casey zaplacený Hondou, aby na Daniho neútočil, protože za ním pouze kroužil bez nějakého náznaku útoku. Vypadalo to, jako kdyby jezdil na půl plynu,“ vzpomíná Burgess.

Poté Casey Stoner vyhrál závody v Motegi a na Phillip Islandu, ani to ale Burgessův názor nezměnilo.

„Myslím si, že Honda stále nemá dostatek trumfů k tomu, aby mohla vyhrát titul v sezoně 2011. Jen si koupili dalšího rychlého jezdce. Musíme ale myslet na to, že Casey už tři roky nevyhrál mistrovský titul. Kolik jezdců v historii dokázalo po tak dlouhé pauze znovu vyhrát šampionát? Dani Pedrosa zase určitě dokáže vyhrát pár závodů, ale i přesto si myslím, že titul nezíská. Je docela možné, že Honda a Repsol znovu sází na špatné koně. Pokud se podíváme na Caseyho výsledky v roce 2010, nemyslím si, že by byl u Hondy jezdcem číslo 1...,“ řekl na závěr Jerremy Burgess.


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife