Jerez - testy Moto2 +125 cm3 - 2. den

vydáno 28. 3. 2010, text Jiří Nykodým

Dnes byl na okruhu v Jerezu nejrychlejší Yuki Takahashi na motocyklu Tech 3, z Čechů rychlejší dvacátý Abraham.

Moto2
Během dnešního testování jezdců kubatury Moto2 v Jerezu jezdil nejrychleji Japonec Yuki Takahashi na motocyklu Tech 3, když zajel absolutně nejrychlejší čas 1:44,552 s. Velmi dobrý výkon předvedl i Scot Redding na Suteru, který byl o pouhých osm tisícin sekundy pomalejší. Třetí místo obsadil Australan Anthony West na motocyklu MZ, čtvrté místo patřilo dalšímu stroji Suter, který tentokrát pilotoval Němec Stefan Bradl. První pětku uzavírá nejrychlejší muž včerejšího dne - Španěl Toni Elías.
 
Z českých závodníků si dnes vedl lépe Karel Abraham na dvacátém místě, Lukáš Pešek zajel 31. nejrychlejší čas.
 
2.den - Moto2 - výsledky:
1. Yuki Takahashi - Tech 3 (Tech 3) - 1:44.552 s - 61 kol
2. Scott Redding - Marc VDS (Suter) - 1:44.600 - 57
3. Anthony West - MZ (MZ) - 1:44.614 - 58
4. Stefan Bradl - Kiefer (Suter) - 1:44.737 - 43
5. Toni Elías - Gresini (Moriwaki) - 1:44.775 - 69
6. Jules Cluzel - Forward (Suter) - 1:44.857 - 54
7. Alex de Angelis - Scot (Scot) - 1:44.895 - 53
8. Julian Simon - Aspar (RSV) - 1:44.933 - 68
9. Alex Debon - Ajo (FTR) - 1:44.963 - 62
10. Claudio Corti - Forward (Suter) - 1:44.971 - 55
11. Roberto Rolfo - S.T.R. (Suter) - 1:45.009 - 67
12. Kenny Noyes - Jack and Jones (Promoharris) - 1:45.084 - 54
13. Shoya Tomizawa - Technomag-CIP (Suter) - 1:45.149 - 56
14. Thomas Lüthi - Interwetten (Moriwaki) - 1:45.240 - 63
15. Yonny Hernandez - Blusens (BQR) - 1:45.240 - 67
16. Gabor Talmasci - Speed Up (Speed Up) - 1:45.286 - 71
17. Axel Pons - Pons (Kalex) - 1:45.331 - 92
18. Alex Baldolini - Caretta (I.C.P.) - 1:45.357 - 73
19. Ratthapark Wilaroit - SAG (Bimota) - 1:45.463 - 60
20. Karel Abraham - Cardion AB (RSV) - 1:45.490 - 60
21. Niccolo Canepa - Scot (Scot) - 1:45.568 - 77
22. Sergio Gadea - Pons (Kalex) - 1:45.618 - 80
23. Raffaele de Rosa - Tech 3 (Tech 3) - 1:45.641 - 44
24. Dominique Aegerter - Technomag-CIP (Suter) - 1:45.806 - 58
25. Valentin Debise - WTR (ADV) - 1:45.955 - 65
26. Mike di Meglio - Aspar (RSV) - 1:45.974 - 87
27. Simone Corsi - JIR (TSR) - 1:45.994 - 54
28. Robertino Pietri - S.T.R. (Suter) - 1:46.168 - 62
29. Mattia Pasini - JIR - (TSR) - 1:46.198 - 55
30. Vladimir Ivanov - Gresini (Moriwaki) - 1:46.254 - 86
31. Lukáš Pešek - Matteoni CP (Moriwaki) - 1:46.433 - 54
32. Bernat Martinez - SAG (Bimota) - 1:46.602 - 58
33. Andrea Iannone - Speed Up (Speed Up) - 1:46.624 - 54
34. Mashel Al Naimi - Blusens (BQR) - 1:46.736 - 59
35. Arne Tode - Racing Team Germany (Suter) - 1:46.749 - 76
36. Joan Olive - Jack and Jones (Promoharris) - 1:46.756 - 71
37. Fonsi Nieto - G22 (Moriwaki) - 1:46.827 - 41
38. Vladimir Leonov - Kiefer (Suter) - 1:46.932 - 34
39. Vincent Lonbois - Marc VDS (Suter) - 1:47.331 - 58
40. Yannick Guerra - G22 (Moriwaki) - 1:47.425 - 65
 
 
 
125 cm3
Mezi jezdci na stopětadvacítkách jezdil jednoznačně nejrychleji Španěl Marc Marquez, který se jako jediný dostal se svým časem 1:46,492 s pod hranici 1:47. Na druhém místě je klasifikován jeho krajan Nicolas Terol, který ale ztrácí celých osm desetin sekundy! Třetí místo patří Polu Espargarovi, čtvrté místo obsadil Efren Vasquez a řadu čtyř Španělů přerušuje až pátý Sandro Cortese.
 
Jakub Kornfeil uzavřel druhý den testů na osmnáctém místě se ztrátou téměř čtyř sekund na prvního.
 
2.den - 125 cm3 - výsledky:
1. Marc Marquez (Aprilia) - 1:46.492 s - 59 kol
2. Nicolas Terol (Aprilia) - 1:47.245 - 57
3. Pol Esparagro (Derbi) - 1:47.459 - 48
4. Efren Vazquez (Derbi) - 1:47.573 - 48
5. Sandro Cortese (Derbi) - 1:48.115 - 51
6. Randy Krummenacher (Aprilia) - 1:48.298 - 45
7. Bradley Smith (Aprilia) - 1:48.540 - 56
8. Esteve Rabat (Aprilia) - 1:48.603 - 63
9. Tomoyoshi Koyama (Aprilia) - 1:48.750 - 49
10. Alberto Moncayo (Aprilia) - 1:48.896 - 65
11. Danny Webb (Aprilia) - 1:49.022 - 62
12. Alexis Masbou (Aprilia) - 1:49.116 - 47
13. Jonas Folger (Aprilia) - 1:49.335 - 51
14. Johann Zarco (Aprilia) - 1:49.510 - 32
15. Jasper Iwema (Aprilia) - 1:49.626 - 48
16. Sturla Fagerhaug (Aprilia) - 1:49.729 - 40
17. Adran Martin (Aprilia) - 1:50.004 - 53
18. Jakub Kornfeil (Aprilia) - 1:50.106 - 45
19. Louis Rossi (Aprilia) - 1:50.188 - 47
20. Marcel Schrötter (Honda) - 1:50724 - 65
21. Riccardo Moretti (Aprilia) - 1:50.910 - 34
22. Muhammad Zulfahmi (Aprilia) - 1:50.963 - 69
23. Luis Salom (Lambretta) - 1:51.184 - 31
24. Luca Marconi (Aprilia) - 1:51.307 - 57
25. Quentin Jacquet (Aprilia) - 1:51.513 - 40
26. Marco Ravioli (Aprilia) - 1:53.773 - 30


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife