PATA Racing s Hagou v sezoně 2011

vydáno 4. 10. 2010, text Jiří Nykodým, foto Aprilia

Jakuba Smrže u týmu Pata Racing nahradí Japonec Noriyuki Haga.

Tým Pata Racing (dnes již bývalý tým českého závodníka Jakuba Smrže, jenž v příští sezoně pojede na Ducati českého týmu Liberty Racing) bude v roce 2011 nadále spolupracovat s italskou Aprilií. Jako jediný jezdec do sedla motocyklu RSV4 byl oznámen Japonec Noriyuki Haga, který se po odchodu továrního týmu Ducati Xerox ocitl bez angažmá.

Finanční zajištění týmu by mělo být bezproblémové, pro rok 2011 se s týmem Pata Racing spojil i superbikový tým DFX Corse, jenž se v posledních závodech letošní sezony potýkal se značnými finančními problémy. Tým budou společně řídit manažeři Marco Borciani a Daniele Carli.

Daniele Carli:
„Jsem skutečně šťastný, že můžeme oznámit zrození nového týmu a nové spolupráce s Marco Borcianim, který bude tento tým řídit. Budeme závodit na tovární motorce a společně se silným jezdcem, jako je Noriyuki Haga, očekáváme ty nejlepší výsledky."

Marco Borciani: „Budu znovu spolupracovat s Daniele Carlim, naposledy jsme byli v jednom týmu, ještě když jsem sám závodil v letech 2002 až 2005. Je to osobnost, před kterou mám velký respekt a od které jsem se také naučil porozumět závodům. Rozhodli jsme se spojit síly a mířit hodně vysoko. “



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife