WSBK Imola - 2. kvalifikace

vydáno 25. 9. 2010, text Jiří Nykodým, foto Ducati

I po druhé kvalifikaci zůstává nejrychlejší Carlos Checa.

SBK
I v druhé kvalifikaci superbiků jezdil na okruhu v italské Imole nejrychleji Španěl Carlos Checa na Ducati týmu Althea, který zajel nejrychlejší čas 1:48,178 s. Druhým nejrychlejším mužem se stal Brit Jonathan Rea na Hondě, který na Checu ztratil čtyři desetiny sekundy. Třetí místo obsadil Brit Leon Haslam na Suzuki, čtvrtý nejrychlejší čas zajel Noriyuki Haga na tovární Ducati a první pětku uzavírá Michel Fabrizio na druhé tovární Ducati.

Jakub Smrž je klasifikován na šestnácté pozici.

Výsledky:

1. Checa C. (ESP) Ducati 1098R 1'48.178
2. Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR 1'48.558
3. Haslam L. (GBR) Suzuki GSX-R1000 1'48.621
4. Haga N. (JPN) Ducati 1098R 1'48.660
5. Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098R 1'48.667
6. Byrne S. (GBR) Ducati 1098R 1'48.752
7. Crutchlow C. (GBR) Yamaha YZF R1 1'48.813
8. Corser T. (AUS) BMW S1000 RR 1'48.851
9. Sykes T. (GBR) Kawasaki ZX 10R 1'48.970
10. Xaus R. (ESP) BMW S1000 RR 1'49.224
11. Lanzi L. (ITA) Ducati 1098R 1'49.275
12. Toseland J. (GBR) Yamaha YZF R1 1'49.528
13. Guintoli S. (FRA) Suzuki GSX-R1000 1'49.560
14. Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 Factory 1'49.613
15. Neukirchner M. (GER) Honda CBR1000RR 1'49.622
16. Smrž J. (CZE) Aprilia RSV4 Factory 1'49.659
17. Scassa L. (ITA) Ducati 1098R 1'49.776
18. Sandi F. (ITA) Aprilia RSV4 1000 F. 1'51.641
19. Hayden R. (USA) Kawasaki ZX 10R 1'52.106
20. Lai F. (ITA) Honda CBR1000RR 1'52.200
21. Lowry I. (GBR) Kawasaki ZX 10R 1'52.248
22. Baiocco M. (ITA) Kawasaki ZX 10R 1'52.315

SSP
V druhé kvalifikaci se již žádný z jezdců vzhledem k povětrnostním podmínkám nedokázal zlepšit a o postavení na startu tak rozhodla již včerejší kvalifikace.

Z pole position tedy odstartuje Turek Kenan Sofuoglu na Hondě, druhé místo zaujme Ir Eugene Laverty také na Hondě a i třetí místo patří motocyklu Honda, jenž sedlá Ital Michele Pirro. První řadu uzavře Japonec Fujiwara na Kawasaki.

Jezdci českého týmu KL Intermoto odstartují ze sedmé - Massimo Roccoli a deváté pozice - Gino Rea.

Výsledky:
1. Sofuoglu K. (TUR) Honda CBR600RR 1'52.397
2. Laverty E. (IRL) Honda CBR600RR 1'53.279
3. Pirro M. (ITA) Honda CBR600RR 1'53.333
4. Fujiwara K. (JPN) Kawasaki ZX-6R 1'53.541
5. Davies C. (GBR) Triumph Daytona 675 1'53.723
6. Parkes B. (AUS) Kawasaki ZX-6R 1'53.798
7. Roccoli M. (ITA) Honda CBR600RR 1'53.867
8. Aitchison M. (AUS) Honda CBR600RR 1'53.981
9. Rea G. (GBR) Honda CBR600RR 1'54.134
10. Salom D. (ESP) Triumph Daytona 675 1'54.276
11. Lagrive M. (FRA) Triumph Daytona 675 1'54.385
12. Praia M. (POR) Honda CBR600RR 1'54.400
13. Migliorati C. (ITA) Kawasaki ZX-6R 1'54.447
14. Foret F. (FRA) Kawasaki ZX-6R 1'54.665
15. Harms R. (DEN) Honda CBR600RR 1'55.601
16. Tamburini R. (ITA) Yamaha YZF R6 1'55.894
17. Iannuzzo V. (ITA) Triumph Daytona 675 1'55.991
18. Quarmby R. (RSA) Honda CBR600RR 1'56.137
19. Vizziello G. (ITA) Honda CBR600RR 1'56.225
20. Palumbo A. (ITA) Kawasaki ZX-6R 1'57.606
21. Barone G. (ITA) Yamaha YZF R6 1'58.225
22. Chesaux B. (SUI) Honda CBR600RR 1'58.778
23. Lundh A. (SWE) Honda CBR600RR 1'59.475
24. Toth I. (HUN) Honda CBR600RR 1'59.766



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife