WSBK Něměcko - 2. kvalifikace

vydáno 4. 9. 2010, text Jiří Nykodým, foto Ducati Corse

I druhou kvalifikaci superbiků v Německu ovládl Španěl Carlos Checa, Kuba Smrž dvanáctý.

SBK
I druhé kvalifikaci superbiků v Německu kraloval Španěl Carlos Checa na Ducati, který si díky nejrychlejšímu času 1:55,232 s zajistil nejvýhodnější pozici do odpoledního superpole. Druhé místo si vyjel Australan Troy Corser na BMW, který na Checu ztratil dvě desetiny sekundy. Třetí pozici obsadil Japonec Noriyuki Haga na tovární Ducati, čtvrtým nejrychlejším mužem dnešního rána na Nürburgringu se stal Brit Jonathan Rea na Hondě a první pětici doplnil Ital Michel Fabrizio na druhé tovární Ducati.

Jakub Smrž si vyjel dvanácté místo, když ztratil jednu sekundu na Checu.

Výsledky:

1. Checa C. (ESP) Ducati 1098R 1'55.232
2. Corser T. (AUS) BMW S1000 RR 1'55.429
3. Haga N. (JPN) Ducati 1098R 1'55.493
4. Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR 1'55.545
5. Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098R 1'55.650
6. Byrne S. (GBR) Ducati 1098R 1'55.726
7. Crutchlow C. (GBR) Yamaha YZF R1 1'55.764
8. Xaus R. (ESP) BMW S1000 RR 1'55.804
9. Haslam L. (GBR) Suzuki GSX-R1000 1'55.812
10. Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 Factory 1'56.077
11. Neukirchner M. (GER) Honda CBR1000RR 1'56.111
12. Smrž J. (CZE) Aprilia RSV4 Factory 1'56.188
13. Toseland J. (GBR) Yamaha YZF R1 1'56.200
14. Lanzi L. (ITA) Ducati 1098R 1'56.238
15. Guintoli S. (FRA) Suzuki GSX-R1000 1'56.253
16. Sykes T. (GBR) Kawasaki ZX 10R 1'56.256
17. Scassa L. (ITA) Ducati 1098R 1'56.710
18. Camier L. (GBR) Aprilia RSV4 Factory 1'56.825
19. Lowry I. (GBR) Kawasaki ZX 10R 1'58.113
20. Hayden R. (USA) Kawasaki ZX 10R 1'58.199
21. Lai F. (ITA) Honda CBR1000RR 1'58.812
22. Baiocco M. (ITA) Kawasaki ZX 10R 1'59.875

SSP
Pole position v kategorii supersportů si vyjel Ir Eugene Laverty na Hondě, který dosáhl v odpolední kvalifikaci na nejlepší čas 1:58,415 s. Z druhého místa do zítřejšího závodu odstartuje Turek Kenan Sofuoglu na Hondě, jenž na Lavertyho ztratil jednu desetinu sekundy. Třetí místo na startovním roštu zaujme Australan Broc Parkes na Kawasaki a první řadu uzavře jeho týmový kolega Japonec Fujiwara.

Z jezdců českého Intermota se lépe dařilo Britu Gino Reovi na pátém místě, Ital Massimo Roccoli odstartuje z deváté pozice.

Výsledky:
1. Laverty E. (IRL) Honda CBR600RR 1'58.415
2. Sofuoglu K. (TUR) Honda CBR600RR 1'58.557
3. Parkes B. (AUS) Kawasaki ZX-6R 1'58.617
4. Fujiwara K. (JPN) Kawasaki ZX-6R 1'58.654
5. Rea G. (GBR) Honda CBR600RR 1'59.110
6. Salom D. (ESP) Triumph Daytona 675 1'59.277
7. Foret F. (FRA) Kawasaki ZX-6R 1'59.374
8. Pirro M. (ITA) Honda CBR600RR 1'59.381
9. Roccoli M. (ITA) Honda CBR600RR 1'59.492
10. Aitchison M. (AUS) Honda CBR600RR 1'59.895
11. Harms R. (DEN) Honda CBR600RR 2'00.034
12. Lagrive M. (FRA) Triumph Daytona 675 2'00.110
13. Quarmby R. (RSA) Honda CBR600RR 2'00.132
14. Tamburini R. (ITA) Yamaha YZF R6 2'00.160
15. Praia M. (POR) Honda CBR600RR 2'00.213
16. Davies C. (GBR) Triumph Daytona 675 2'00.426
17. Iannuzzo V. (ITA) Triumph Daytona 675 2'01.194
18. Dell'Omo D. (ITA) Honda CBR600RR 2'01.770
19. Iddon C. (GBR) Honda CBR600RR 2'02.069
20. Chesaux B. (SUI) Honda CBR600RR 2'02.747
21. Toth I. (HUN) Honda CBR600RR 2'03.794





Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife