GP Německa - závod 125 cm3

vydáno 18. 7. 2010, text Jiří Nykodým, foto RZ

Pro páté vítězství v řadě si dojel Marc Márquez, Jakub Kornfeil dojel sedmnáctý.

Do závodu malorážek na osychajícím Sachsenringu nejlépe odstartoval Bradley Smith, který se v první zatáčce ujal vedení. Na druhém místě jel Márquez, na třetí pozici se zařadil Folger, čtvrté místo patřilo Espargarovi a první pětku zavíral Krummenacher. Jakub Kornfeil se po startu pohyboval na výborném sedmém místě.
 
Ještě v prvním kole převzal vedení domácí Jonas Folger, který už v druhém kole disponoval náskokem dvou sekund na druhého Marcela Schröttera. Třetí místo držel Bradley Smith, následoval čtvrtý Randy Krummenacher a na páté místo se propadl Marc Márquez. Kuba Kornfeil se propadl na devátou pozici. V třetím kole závodu držel vedoucí Folger třísekundový náskok na druhého Schröttera, jenž měl na třetího Smitha k dobru další tři sekundy. Smith za sebou v těsném závěsu vezl Espargara a Márqueze. O kolo později se jezdecké pole znovu sjelo dohromady, na první místo šel Márquez, na druhou pozici se posunul Espargaró, třetí pozici držel Krummenacher, čtvrtý jel Smith a pátý Schrötter. Jakub Kornfeil kroužil v této fázi závodu na desáté pozici. V desátém kole vedl stále Márquez, jenž měl v zádech Espargara. Za touto dvojicí byla sedmisekundová mezera, kterou uzavíral třetí Krummenacher, čtvrté místo držel Rabat a pátý jel Smith. Kuba Kornfeil se bohužel propadl až na devatenáctou pozici. Čtrnáct okruhů před cílem předjel na brzdách Márqueze Espargaró a převzal vedení závodu, Márquez mu ale zanedlouho předjetí vrátil. O čtyři kola později držel vedení stále Márquez s minimálním náskokem na Espargara, za touto dvojicí byla již sedmnáctisekundová mezera, následoval třetí Rabat, čtvrtý Krummenacher a pátý Koyama. Jakub Kornfeil si stále držel devatenáctou pozici. Šest okruhů před koncem závodu chyboval Márquez, čehož využil Espargaró a převzal vedení. Márquez se zařadil na druhé místo, třetí jel Smith, čtvrtý Krummenacher a pátý Koyama. Jakub Kornfeil se posunul na osmnácté místo. Už o kolo později se Márquez dotáhl zpět na Espargara a dostal se znovu na první pozici. Tři kola před cílem havaroval ze čtvrtého místa Randy Krummenacher. O několik okamžiků později dramaticky havaroval i druhý Pol Espargaró.
 
Pro páté vítězství v řadě si tak bez problémů dojel Marc Márquez, druhé místo vybojoval Tomoyoshi Koyama, třetí příčku obsadil Sandro Cortese, čtvrté místo obsadil Esteve Rabat a první pětici doplnil Bradley Smith. Jakub Kornfeil závod dokončil na sedmnáctém místě.
 
Výsledky:
1. Marc MÁRQUEZ (SPA-Red Bull Ajo Motorsport) 41'28.274
2. Tomoyoshi KOYAMA (JPN-Racing Team Germany) +17.578
3. Sandro CORTESE (GER-Avant Mitsubishi Ajo) +18.263
4. Esteve RABAT (SPA-Blusens-STX) +19.098
5. Bradley SMITH (GBR-Bancaja Aspar Team) +19.713
6. Johann ZARCO (FRA-WTR San Marino Team) +44.976
7. Danny WEBB (GBR-Andalucia Cajasol) +53.243
8. Efren VÁZQUEZ (SPA-Tuenti Racing) +53.302
9. Sturla FAGERHAUG (NOR-AirAsia - Sepang Int. Circuit) +53.589
10. Daniel KARTHEININGER (GER-Freudenberg Racing Team) +1'05.078
11. Randy KRUMMENACHER (SWI-Stipa-Molenaar Racing GP) +1'13.484
12. Lorenzo SAVADORI (ITA-Matteoni CP Racing) +1'13.719
13. Alexis MASBOU (FRA-Ongetta Team) +1'21.679
14. Marcel SCHROTTER (GER-Interwetten Honda 125) +1 kolo
15. Zulfahmi KHAIRUDDIN (MAL-AirAsia - Sepang Int. Circui) +1 kolo
----------------------------------------------------------------------------------------
17. Jakub KORNFEIL (CZE-Racing Team Germany) +1 kolo  


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife