GP Itálie - trénink Moto2

vydáno 4. 6. 2010, text Jiří Nykodým, foto RSM Scot

V prvním tréninku kubatury Moto2 byl nejrychlejší Alex De Angelis, Češi až za první dvacítkou.

V kubatuře Moto2 dnes jezdil na toskánském okruhu Mugello nejrychleji San Mariňan Alex De Angelis na motocyklu Force GP210 v barvách týmu RSM Team Scot, jehož absolutně nejrychlejší čas se zastavil na hodnotě 1:56,422 s. O dvě desetiny pomaleji zajel Španěl Sergio Gadea z týmu Tenerife 40 Pons na podvozku Kalex a třetí místo ve výsledkové listině obsadil jezdec týmu Mapfre Aspar Španěl Julian Simon s podvozkem Suter. Čtvrtý nejrychlejší čas patří domácímu Andreovi Iannone na stroji Speed Up v barvách týmu Fimmco Speed Up, první pětku doplnil Němec Stefan Bradl z týmu Viessmann Kiefer Racing na motocyklu Suter.
 
Současný lídr šampionátu Španěl Toni Elías z týmu Gresini zajel jedenáctý čas se ztrátou jedné sekundy na nejrychlejšího.
 
České barvy dnes držel výše Lukáš Pešek z týmu Matteoni CP Racing na motocyklu Moriwaki, který zajel 24. čas se ztrátou 1,7 s na prvního De Angelise. Druhý český závodník Karel Abraham z týmu Cardion AB Motoracing je klasifikován na 29. pozici.
 
Výsledky:
1. Alex DE ANGELIS (RSM-RSM Team Scot,Force GP210) 1'56.422   
2. Sergio GADEA (SPA-Tenerife 40 Pons,Pons Kalex) +0.217
3. Julian SIMON (SPA-Mapfre Aspar Team,Suter) +0.293
4. Andrea IANNONE (ITA-Fimmco Speed Up,Speed Up) +0.451
5. Stefan BRADL (GER-Viessmann Kiefer Racing,Suter) +0.744
6. Jules CLUZEL (FRA-Forward Racing,Suter) +0.767
7. Yuki TAKAHASHI (JPN-Tech 3 Racing,Tech 3) +0.842
8. Shoya TOMIZAWA (JPN-Technomag-CIP,Suter) +0.854
9. Mike DI MEGLIO (FRA-Mapfre Aspar Team,Suter) +0.905
10. Gabor TALMACSI (HUN-Fimmco Speed Up,Speed Up) +0.918
11. Toni ELIAS (SPA-Gresini Racing Moto2,Moriwaki) +1.032
12. Thomas LUTHI (SWI-Interwetten Moriwaki Moto2,Moriwaki) +1.046
13. Mattia PASINI (ITA-JIR Moto2,Motobi) +1.080
14. Alex BALDOLINI (ITA-Caretta Technology Race Dept,I.C.P.) +1.115
15. Yonny HERNANDEZ (COL-Blusens-STX,BQR-Moto2) +1.258
16. Simone CORSI (ITA-JIR Moto2,Motobi) +1.308
17. Roberto ROLFO (ITA-Italtrans S.T.R.,Suter) +1.311
18. Ratthapark WILAIROT (THA-Thai Honda PTT Singha SAG,Bimota) +1.365
19. Scott REDDING (GBR-Marc VDS Racing Team,Suter) +1.366
20. Alex DEBON (SPA-Aeroport de Castello - Ajo,FTR) +1.402
­---------------------------------------------------------------------------
24. Lukáš PEŠEK (CZE-Matteoni CP Racing,Moriwaki) +1.701
29. Karel ABRAHAM (CZE-Cardion AB Motoracing,FTR) +2.068


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife