GP Holandska - trénink Moto2

vydáno 24. 6. 2010

První trénink této kubatury v Assenu ovládl Ital Andrea Iannone, z Čechů lepší osmý Abraham.

První volný trénink kubatury Moto2 na okruhu v Assenu ovládl Ital Andrea Iannone na motocyklu Speed Up, když zajel čas 1:39,573 s. Druhým nejrychlejším mužem v kubatuře Moto2 se stal Španěl Toni Elías na Moriwaki, který na prvního Iannoneho ztratil dvě desetiny sekundy. Třetí místo v tomto tréninku obsadil thajský závodník Ratthapark Wilairot na Bimotě, následuje čtvrtý Shoya Tomizawa se strojem Suter a první pětku uzavírá Francouz Jules Cluzel na Suteru.

 

Z českých jezdců se dnes v Assenu lépe dařilo Karlovi Abrahamovi, který zajel i přes zlomeninu navikulární kosti v zápěstí osmý nejrychlejší čas, když na prvního ztratil jednu sekundu. Druhý český jezdec - Lukáš Pešek, obsadil dvacáté místo se ztrátou 1,4 sekundy na nejrychlejšího jezdce.

 

Výsledky:

1. Andrea IANNONE (ITA-Fimmco Speed Up,Speed Up) 1'39.573 

2. Toni ELÍAS (SPA-Gresini Racing Moto2,Moriwaki) +0.222

3. Ratthapark WILAIROT (THA-Thai Honda PTT Singha SAG,Bimota) +0.599

4. Shoya TOMIZAWA (JPN-Technomag-CIP,Suter) +0.645

5. Jules CLUZEL (FRA-Forward Racing,Suter) +0.734

6. Claudio CORTI (ITA-Forward Racing,Suter) +0.848

7. Alex DEBON (SPA-Aeroport de Castello - Ajo,FTR) +0.965

8. Karel ABRAHAM (CZE-Cardion AB Motoracing,FTR) +1.000

9. Gábor TALMÁCSI (HUN-Fimmco Speed Up,Speed Up) +1.001

10. Sergio GADEA (SPA-Tenerife 40 Pons,Pons Kalex) +1.005

11. Roberto ROLFO (ITA-Italtrans S.T.R.,Suter) +1.026

12. Simone CORSI (ITA-JIR Moto2,Motobi) +1.033

13. Fonsi NIETO (SPA-Holiday Gym G22,Moriwaki) +1.033

14. Julian SIMON (SPA-Mapfre Aspar Team,Suter) +1.053

15. Anthony WEST (AUS-MZ Racing Team,MZ-RE Honda) +1.137

16. Mattia PASINI (ITA-JIR Moto2,Motobi) +1.277

17. Mike DI MEGLIO (FRA-Mapfre Aspar Team,Suter) +1.281

18. Dominique AEGERTER (SWI-Technomag-CIP,Suter) +1.400

19. Thomas LÜTHI (SWI-Interwetten Moriwaki Moto2,Moriwaki) +1.455

20. Lukáš PEŠEK (CZE-Matteoni CP Racing,Moriwaki) +1.470


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife