Rea pokračuje s Intermotem

vydáno 12. 1. 2011, text Jiří Nykodým, foto Intermoto

Jednadvacetiletý britský závodník Gino Rea se dohodl na prodloužení smlouvy s českým týmem KL Intermoto Czech a i v příští sezoně tak bude závodit v mistrovství světa supersportů. Rea platí ve startovním poli supersportů jako jeden z největších talentů, i přesto, že se na pódium zatím prosadil jen jednou.

„V letošním roce bych chtěl vyhrát závod, ale je mi jasné, že s tímto cílem do sezony nevstupuji jako jediný. Myslím si, že v nadcházející sezoně budou nejsilnější jezdci Davies, Scassa, Parkes a samozřejmě nesmím zapomínat na jezdce týmů Parkalgar a Ten Kate. Jsou to oba silné týmy s velmi dobrými jezdci. Já jsem začal jezdit silniční závody v roce 2005, vedle toho jsem ale stále jezdil motokros, kde jsem zahájil kariéru. Tehdy jsem si ještě nebyl jistý, jakým směrem bude moje další kariéra směřovat. O rok později jsem závodil v mistrovství Evropy supermoto a také v britském KTM-Cup. Od roku 2007 už jezdím pouze silniční závody a v roce 2009 jsem vyhrál evropský pohár Superstock 600,“ říká Rea.

Po úspěšné sezoně 2009 Gino doufal, že jej pro sezonu 2010 angažuje juniorský tým Ten Kate Honda do šampionátu supersportů, ale nic takového se nestalo. Vedení holandského týmu považovalo Reu za nezkušeného jezdce a místo něj do sedla svého motocyklu posadili Itala Michele Pirra. Rea se poté dohodl s českým Intermotem, kde po celou sezonu ukazoval své kvality.

„Dokázal jsem, že i superstockový jezdec může mít úspěchy v mistrovství světa. Na supersportovní motorce jsou k dispozici mnohem větší možnosti nastavení, ale na to jsem si zvykl rychle. Někteří jezdci přede mnou na tom při přestupu ztroskotali, proto mi mnoho týmů před sezonou 2010 nedůvěřovalo. Už od začátku bylo ale mým cílem dokázat, že na to mám,“ dodal Gino Rea.


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife