Ducati letos s Big Bangem

vydáno 7. 4. 2010, text Jiří Nykodým, foto Ducati

Jezdci továrního týmu Ducati si od nového motoru slibují lepší ovladatelnost motocyklu.

Po velmi povzbudivých výsledcích z posledního předsezónního testu v Losailu, kdy byl Casey Stoner nejrychlejší a Nicky Hayden třetí, se oba jezdci vrací do Kataru, aby o víkendu absolvovali první závod letošní sezony. V tomto závodě bude mít premiéru nový motor, u kterého poprvé v osmistovkové éře bude Ducati používat konfiguraci zapalování Big Bang.
 
Casey Stoner: „V Kataru jsme pokaždé získali dobré výsledky, a to i přesto, že tato dráha nepatří mezi mé nejoblíbenější. Bylo dobré, že závod přesunuli do nočních hodin - je to dobrá změna, který je zajímavá pro fanoušky a i pro nás jezdce. V Ducati pro letošní sezonu připravili mnohem lépe ovladatelný motor. Je to pro všechny jezdce mnohem jednodušší k porozumění a z mého pohledu také mnohem snadnější k řízení. Jede se mi mnohem lépe na horších pneumatikách. Od prvního testu v Sepangu jsme udělali velký pokrok s nastavením motocyklu a všichni už se moc těšíme na první závodní víkend. Pojedu zde jako vždy na maximum, ale i tak je to jen první závod a letošní sezona bude velmi dlouhá. Jasnější rozložení sil jednotlivých jezdců se ukáže až kolem třetího nebo čtvrtého závodu.“
 
Nicky Hayden: „Konečně je zde první závod! Zdá se mi, že letos sezona začíná mnohem později než kdykoli v minulosti a nevím, jestli bych ještě vydržel čekat o něco déle! Testování nám šlo celkem slušně. Podařilo se nám splnit většinu stanovených cílů, ale stále jsou zde místa, kde potřebujeme ještě hodně zapracovat. Všeobecně jsem ale spokojený. Podařilo se nám najít dobré základní nastavení, takže doufáme, že ho budeme moci použít i o tomto víkendu v Kataru. Je to už pár let, kdy se mi naposledy podařilo dobře odstartovat do nové sezony. Nyní se ale cítím v dobré formě a celý tým stojí za mnou, takže už se nemohu dočkat, až v neděli odstartuje první závod.“


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife