Mugello - páteční tréninky MotoGP

vydáno 1. 7. 2011, text Jiří Nykodým, foto Honda Racing

Druhý volný trénink královské kubatury MotoGP v Mugellu narušil déšť, a tudíž pouze dvanáct jezdců stihlo vyjet na trať a zajel měřený čas.

Z této dvanáctky byl nejrychlejší domácí Andrea Dovizioso na tovární Repsol Hondě, který zajel nejrychlejší čas 1:49,272 s. Na druhém místě byl klasifikován Španěl Toni Elías s Hondou týmu LCR a třetí nejrychlejší čas zajel domácí matador Valentino Rossi na tovární Ducati. Čtvrté místo obsadil Španěl Alvaro Bautista na Suzuki a první pětku doplnil Francouz Randy De Puniet na Ducati týmu Pramac.

Karel Abraham byl klasifikován na šestém místě, velká ztráta na prvního byla spojená s tím, že Karel svůj čas zajel už na mokré trati.

Výsledky - 2. trénink:

1. Andrea Dovizioso – Repsol Honda Team – Honda RC212V – 1’49.272
2. Toni Elías – LCR Honda MotoGP – Honda RC212V – + 2.665
3. Valentino Rossi – Ducati Marlboro Team – Ducati Desmosedici GP11.1 – + 3.278
4. Alvaro Bautista – Rizla Suzuki MotoGP – Suzuki GSV-R – + 5.225
5. Randy De Puniet – Pramac Racing Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 6.007
6. Karel Abraham – Cardion AB Motoracing – Ducati Desmosedici GP11 – + 9.062
7. Hector Barbera – Mapfre Aspar Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 9.476
8. Cal Crutchlow – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 10.540
9. Nicky Hayden – Ducati Marlboro Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 17.114
10. Hiroshi Aoyama – San Carlo Honda Gresini – Honda RC212V – + 20.065
11. Colin Edwards – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 20.754
12. Ben Spies – Yamaha Factory Racing Team – Yamaha YZR M1 – + 37.666

V prvním tréninku úřadoval na pozici nejrychlejšího jezdce Ital Marco Simoncelli na Hondě týmu Gresini, který dosáhl na nejrychlejší čas 1:48,987 s. Druhé místo obsadil Australan Casey Stoner na tovární Repsol Hondě, když na prvního ztratil pouze čtyři setiny sekundy. Následoval na třetí příčce druhý jezdec továrního týmu Repsol Honda Ital Andrea Dovizioso, čtvrté místo obsadil Španěl Jorge Lorenzo na tovární Yamaze a první pětku doplnil Američan Ben Spies na druhé tovární Yamaze.

Brněnský Karel Abraham uzavřel první trénink na šestnáctém místě.

Výsledky - 1. trénink:
1. Marco Simoncelli – San Carlo Honda Gresini – Honda RC212V – 1’48.987
2. Casey Stoner – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 0.040
3. Andrea Dovizioso – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 0.101
4. Jorge Lorenzo – Yamaha Factory Racing Team – Yamaha YZR M1 – + 0.264
5. Ben Spies – Yamaha Factory Racing Team – Yamaha YZR M1 – + 0.377
6. Colin Edwards – Monster Yamaha Tech3 – Yamaha YZR M1 – + 0.823
7. Dani Pedrosa – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 1.117
8. Nicky Hayden – Ducati Marlboro Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 1.216
9. Hiroshi Aoyama – San Carlo Honda Gresini – Honda RC212V – + 1.642
10. Alvaro Bautista – Rizla Suzuki MotoGP – Suzuki GSV-R – + 1.671
11. Cal Crutchlow – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 1.696
12. Randy De Puniet – Pramac Racing Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 1.742
13. Valentino Rossi – Ducati Marlboro Team – Ducati Desmosedici GP11.1 – + 1.793
14. Hector Barbera – Mapfre Aspar Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 2.166
15. Toni Elías – LCR Honda MotoGP – Honda RC212V – + 2.881
16. Karel Abraham – Cardion AB Motoracing – Ducati Desmosedici GP11 – + 2.889



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife