Abraham se v Sepangu zlepšil, i když najezdil méně kol
vydáno 5. 2. 2014, text Cardion AB Motoracing, foto Ivo Helikar
Karel Abraham najel méně kol než při prvním testovacím dni MotoGP, přesto dokázal i s bolavým ramenem zrychlit o osm desetin vteřiny a posunout se ve výsledkové tabulce alespoň o jednu pozici výš. Jasněji je i kolem bolavého ramene. Podle všeho je za Abrahamovými obtížemi nedostatečná hybnost, která by se měla upravit další rehabilitací.
Karel Abraham:
„Dneska jsme odjezdili míň kol než v úterý, abych tolik nepřetěžoval rameno. Čas se nám podařilo trochu vylepšit, ale samozřejmě je to daleko za tím, kde bychom být mohli. Alespoň po telefonu jsem problémy s ramenem konzultoval s docentem Čižmářem, který mě na podzim operoval. Podle všeho by neměl být problém tak vážný, jak to vypadalo, nicméně jak přijedu zpátky domů, budeme muset pokračovat v rehabilitaci a rameno ještě víc rozhýbat, tak aby mělo dostatečnou pohyblivost, kterou k ovládání motorky potřebuju. Zítra samozřejmě budu zase jezdit, zkusíme zlepšit čas a najezdit i víc kol.“
Marco Grana, šéfmechanik Cardion AB Motoracing:
„Oproti úterý jsme zrychlili o osm desetin, to je trochu lepší, ale samozřejmě stále daleko za tím, co bychom mohli považovat za dobré. Dnes jsme se hodně posunuli v nastavení elektroniky a motorka funguje bez větších problémů. Na zítřek plánujeme vyzkoušet novou zadní pneumatiku pro sezonu 2014 a čekám, že díky tomu budeme zase schopni výrazněji zrychlit. A taky doufám, že Karel bude mít dost sil na to, abychom mohli zajet víc kol než dnes.“
Další iČMN články
-
Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
Ve Velké ceně Nizozemí předvedl Jakub Kornfeil obdivuhodný výkon, za který byl nakonec odměněn pódiovým umístěním. Jenže ve hře bylo mnohem víc...
-
Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
Filip Salač má za sebou nejlepší závod sezóny. V dnešním závodě Moto3 v holandském Assenu si připsal body za 14. místo, navíc byl stále v kontaktu s vedoucí skupinou a zajel čtvrtý nejlepší čas na kolo...
-
Velká cena Velké Británie prostě uplavala
GP Velké Británie v Silverstonu se nejela, motokrosař Petr Polák je třetím juniorem na světě a titul v USA obhájil Eli Tomac...
Články na MotoLife
-
Motorbike 12/2023
Zima se dostavila bleskurychle
a hádáme, že teď už drtivá většina z nás motorky konečně uklidila do garáží –
na sněhu a v mrazu to už vážně není o radosti, ale spíš o přežití. A abyste se,
než sníh roztaje (což v našich končinách netrvá naštěstí nijak dlouho)
nenudili, máme pro vás poslední letošní vydání Motorbike. Co v něm najdete
naleznete níže, takže přejeme hezké počtení a samozřejmě i krásné...
-
Masarykův okruh poprvé hostil enduro závody. Úspěšnou premiéru si nenechalo ujít 260 jezdců
Brno
– Na Automotodromu Brno se nepřestalo závodit ani s koncem hlavní okruhové
sezóny. Uplynulý víkend patřil Enduro sprintu, který pořádá Českomoravská
asociace motocyklového sportu. Terénní premiéru na Masarykově okruhu si
nenechalo ujít 260 jezdců.
Ačkoliv
se samotný závod odehrával na plochách mimo dráhu, do prvního kola jezdci vyrazili
symbolicky přímo ze startovního roštu. „Z kal...
-
Motorbike 11/2023
Čas letí jak Alvarova Ducati a tak tu máme další, letos již
předposlední vydání Motorbike. Na jeho stránkách najdete nejen naše testy jedno
i dvoustopých strojů, ale i informace z motosportu, techniky atd...prostě jsme
do něj vybrali všechno, co je v současnosti ve světě motorek aktuální a
zajímavé. A my věříme, že se vám tenhle náš výběr bude líbit!
Testy
Ducati Streetfighter V2 vs. V4 S
Až moc č...
-
Motorbike 10/2023
Na jaře jsme byli smutní, že ta
pořádná motorkářská sezóna ne a ne začít, ovšem podzim nám to, tedy alespoň
zatím, bohatě vynahrazuje. Na to, že už je říjen, je počasí doslova excelentní
a určitě letos ještě pár set kilometrů najedeme. Někteří z nás možná i pár
tisíc. Dny se ovšem již rapidně zkrátily
a abyste se po večerech nenudili, je tu nové vydání Motorbike, plné testů,
sportu, reportáží...
-
Motorbike 9/2023
Prázdniny nám skončily a je tu nové vydání Motorbike. A
aby stálo za to, nemohli jsme se během těch prázdnin flákat. Takže jsme pilně
testovali motocykly, skútry i čtyřkolky, jezdili po různých akcích a závodech (a že jich bylo),
prostě jsme si léto v sedlech motorek užili naplno a se vším všudy. No, ono to
jinak v redakci motočasáku ani nejde...nebo možná jde, ale my to holt máme rádi
takhl...