Abraham se v Sepangu zlepšil, i když najezdil méně kol
vydáno 5. 2. 2014, text Cardion AB Motoracing, foto Ivo Helikar
Karel Abraham najel méně kol než při prvním testovacím dni MotoGP, přesto dokázal i s bolavým ramenem zrychlit o osm desetin vteřiny a posunout se ve výsledkové tabulce alespoň o jednu pozici výš. Jasněji je i kolem bolavého ramene. Podle všeho je za Abrahamovými obtížemi nedostatečná hybnost, která by se měla upravit další rehabilitací.
Karel Abraham:
„Dneska jsme odjezdili míň kol než v úterý, abych tolik nepřetěžoval rameno. Čas se nám podařilo trochu vylepšit, ale samozřejmě je to daleko za tím, kde bychom být mohli. Alespoň po telefonu jsem problémy s ramenem konzultoval s docentem Čižmářem, který mě na podzim operoval. Podle všeho by neměl být problém tak vážný, jak to vypadalo, nicméně jak přijedu zpátky domů, budeme muset pokračovat v rehabilitaci a rameno ještě víc rozhýbat, tak aby mělo dostatečnou pohyblivost, kterou k ovládání motorky potřebuju. Zítra samozřejmě budu zase jezdit, zkusíme zlepšit čas a najezdit i víc kol.“
Marco Grana, šéfmechanik Cardion AB Motoracing:
„Oproti úterý jsme zrychlili o osm desetin, to je trochu lepší, ale samozřejmě stále daleko za tím, co bychom mohli považovat za dobré. Dnes jsme se hodně posunuli v nastavení elektroniky a motorka funguje bez větších problémů. Na zítřek plánujeme vyzkoušet novou zadní pneumatiku pro sezonu 2014 a čekám, že díky tomu budeme zase schopni výrazněji zrychlit. A taky doufám, že Karel bude mít dost sil na to, abychom mohli zajet víc kol než dnes.“
Další iČMN články
-
Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
Ve Velké ceně Nizozemí předvedl Jakub Kornfeil obdivuhodný výkon, za který byl nakonec odměněn pódiovým umístěním. Jenže ve hře bylo mnohem víc...
-
Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
Filip Salač má za sebou nejlepší závod sezóny. V dnešním závodě Moto3 v holandském Assenu si připsal body za 14. místo, navíc byl stále v kontaktu s vedoucí skupinou a zajel čtvrtý nejlepší čas na kolo...
-
Velká cena Velké Británie prostě uplavala
GP Velké Británie v Silverstonu se nejela, motokrosař Petr Polák je třetím juniorem na světě a titul v USA obhájil Eli Tomac...
Články na MotoLife
-
Motorbike 7-8/2022
Prázdniny jsou tady a s nimi i letní vydání Motorbike. A
nijak jsme na něm nešetřili, na téměř 150 stranách najdete samozřejmě testy
(především letošních novinek, od skútru přes cestovní endura až po supersport),
reportáže z domova i za světa, sport a spoustu dalšího. Jako vždy jsme udělali
vše pro to, aby vás Motorbike bavil – a věříme, že vás bavit bude. Přejeme
hezké léto!
Testy
Ducati DesertX
...
-
Motorbike 6/2022
122 stran, 12 strojů v testech, od stopětadvacítky po
dvanáctistovku, sportovní reportáže od road racingu po speedway. Tak by se dalo
jednou větou stručně shrnout červnové vydání Motorbike. Najdete v něm ale
samozřejmě mnohem víc.
Testy
Triumph Speed Triple 1200 RR
Triumph dvanáctistovkou v novém Speed Triplu výkonově
dotáhl přímou konkurenci. Představení klonu RR s polokapotou á la
sedm...
-
Motorbike 5/2022
Většina motocyklových značek uvolnila pro testování své
letošní novinky a tak už naplno jezdíme a zjišťujeme, co nám která z nich
nabízí. V květnovém Motorbike si tak můžete mimo jiné přečíst test do poslední
chvíle přísně utajovaného, zbrusu nového H-D Nightstera, kterého jsme měli
možnost vyzkoušet ve španělských horách, dále na vás čeká „lidský“
Streetfighter V2 či cestovní Honda NT1100. A to n...
-
Motorbike 4/2022
Zavřete oči a poslouchejte. Slyšíte to? No
jasně, venku jsou slyšet první zvuky jara a spíše než štěbetání ptáčků oceníme
my, motorkáři, zvuky linoucí se z koncovek výfuků. V redakci nejsme výjimkou, i
na nás „leze jaro“, a tak jsme pro vás do dubnového čísla stihli otestovat
několik novinek ze světa motocyklů a motocyklového vybavení. Porovnali jsme
zajímavé stroje ve třídě naháčů se středním obj...
-
Motorbike 3/2022
Motosalon, pomyslný „otevírák“ každé nové sezóny se ani
letos bohužel nekoná, ovšem jedna jistota zůstává každý rok – v březnu vychází
Motorbike č. 3. Tentokrát jsme si pro vás připravili mimo jiné nejen test žhavé
novinky CFMOTO 700CL-X Sport, ale hlavně obsáhlý srovnávací test současných
špičkových hypernakedů. Jako obvykle nechybí ani aktuální reportáže z
motosportu, Techmánie atd. Prostě 120 s...