GP Indianapolis- páteční trénink MotoGP

vydáno 27. 8. 2011, text Jiří Nykodým, foto Honda Racing

V odpoledním tréninku královské kubatury MotoGP na okruhu Indianapolis kralovaly opět motocykly Honda.

Nejrychlejší čas 1:40,724 s zaznamenal lídr šampionátu Australan Casey Stoner z továrního týmu Repsol, jenž jezdil suverénně nejrychleji po celou dobu tréninku. Druhé místo obsadil domácí Ben Spies na tovární Yamaze, který v Indianapolisu ztratil na prvního Stonera necelé dvě desetiny sekundy. Na třetí pozici je klasifikován Španěl Dani Pedrosa na druhé tovární Hondě, čtvrtý čas zajel úřadující mistr svět Španěl Jorge Lorenzo na tovární Yamaze a první pětku doplnil Ital Andrea Dovizioso na třetí tovární Hondě.

Bohužel se dnes nedařilo našemu závodníkovi Karlu Abrahamovi, jenž uzavřel druhý trénink na posledním místě se ztrátou 2,8 sekundy na špici.

Výsledky:
1. Casey Stoner – Repsol Honda Team – Honda RC212V – 1’40.724
2. Ben Spies – Yamaha Factory Racing Team – Yamaha YZR M1 – + 0.194
3. Dani Pedrosa – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 0.481
4. Jorge Lorenzo – Yamaha Factory Racing Team – Yamaha YZR M1 – + 0.737
5. Andrea Dovizioso – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 0.812
6. Colin Edwards – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 0.975
7. Marco Simoncelli – San Carlo Honda Gresini – Honda RC212V – + 1.018
8. Nicky Hayden – Ducati Team – Ducati Desmosedici GP11.1 – + 1.065
9. Alvaro Bautista – Rizla Suzuki MotoGP – Suzuki GSV-R – + 1.507
10. Randy De Puniet – Pramac Racing Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 1.615
11. Valentino Rossi – Ducati Team – Ducati Desmosedici GP11.1 – + 1.681
12. Hiroshi Aoyama – San Carlo Honda Gresini – Honda RC212V – + 1.949
13. Hector Barbera – Mapfre Aspar Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 2.196
14. Loris Capirossi – Pramac Racing Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 2.310
15. Cal Crutchlow – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 2.361
16. Toni Elias – LCR Honda MotoGP – Honda RC212V – + 2.506
17. Karel Abraham – Cardion AB Motoracing – Ducati Desmosedici GP11 – + 2.804


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife