Valencie - 2.den testů MotoGP

vydáno 10. 11. 2010, text Jiří Nykodým, foto karelabraham.cz

Druhý den testů ovládl Australan Casey Stoner na Hondě, dobře si vedl i Karel Abraham.

Za lepších povětrnostních podmínek oproti včerejšku absolvovali jezdci královské kubatury MotoGP druhý den oficiálního testování na okruhu Ricarda Torma ve Valencii.

S nejrychlejším časem na kontě odjíždí z Valencie Australan Casey Stoner, jemuž přestup do sedla tovární Hondy RC212V opravdu sedl a během dnešních 63 kol zaznamenal nejrychlejší čas 1:32,066 s. Druhým nejrychlejším mužem testu se stal úřadující mistr světa Španěl Jorge Lorenzo na tovární Yamaze, který na Stonera ztratil jednu desetinu sekundy. Třetí nejlepší čas zajel druhý muž továrního týmu Yamaha Američan Ben Spies. Následoval na čtvrtém místě Ital Marco Simoncelli z týmu San Carlo Honda Gresini a první pětku uzavírá Španěl Dani Pedrosa na druhé tovární Hondě.

Zrychlil i Karel Abraham, který si stále zvyká na motocykl Ducati a během dnešní porce 68 okruhů zaznamenal nejrychlejší čas 1:33.793 s, což znamená ztrátu 1,7 sekundy na Casey Stonera. Zajímavé je i porovnání času Karla a Valentina Rossiho, na kterého Abaja ztrácí jen tři setiny sekundy!

Výsledky:
1. Casey Stoner (HRC) 1:32.066 s, 63 kol
2. Jorge Lorenzo (Yamaha Factory Racing) +0.113,30
3. Ben Spies (Yamaha Factory Racing ) +0.256, 49
4. Marco Simoncelli (San Carlo Honda Gresini) +0.384, 63
5. Dani Pedrosa (Repsol Honda Team) +0.431, 48
6. Nicky Hayden (Ducati Team) +0.517, 91
7. Alvaro Bautista (Rizla Suzuki MotoGP) +0.672, 86
8. Randy De Puniet (Pramac Racing Team) +0.770, 73
9. Andrea Dovizioso (Repsol Honda Team) +0.876, 68
10. Hiroshi Aoyama (San Carlo Honda Gresini) +1.039, 83
11. Hector Barberá (Paginas Amarillas Aspar) +1.102, 100
12. Colin Edwards (Monster Yamaha Tech 3) +1.259, 34
13. Cal Crutchlow (Monster Yamaha Tech 3) +1.417, 74
14. Loris Capirossi (Pramac Racing Team) +1.674, 88
15. Valentino Rossi (Ducati Team) +1.695, 70
16. Karel Abraham (Cardion AB Motoracing) +1.727, 68
17. Toni Elías (LCR Honda MotoGP) +2.734, 86


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife