Assen - 2. závod superbike

vydáno 17. 4. 2011, text Jiří Nykodým, foto Ducati

Do druhé superbikové jízdy v holandském Assenu nejlépe odstartoval Noryiuki Haga a v první zatáčce se ujal vedení závodu. Na druhou pozici se zařadil Checa, třetí jel Biaggi, na čtvrtém místě figuroval Laverty a páté místo držel Rea. Kuba Smrž se po startu propadl až na patnácté místo.

Do druhého kola najížděl na vedení Haga, na něhož zezadu tvrdě útočil druhý Biaggi, na třetím místě jel Checa, čtvrté místo patřilo Lavertymu,na toho zezadu útočil pátý Rea. Jakub Smrž postoupil na čtrnácté místo. V následujícím kole se strhl tvrdý souboj na čele závodu, na první místo se posunul Carlos Checa, druhé místo vybojoval Biaggi a na třetí místo se protlačil Rea. Na čtvrté místo se posunul Laverty a Haga se propadl až na pátou pozici. V osmém kole závodu tak stále vedl Checa před Biaggim, Reou, Melandrim a Camierem. Kuba Smrž se v této fázi závodu pohyboval na dvanáctém místě. Deset kol před cílem závodu zvýšil druhý Biaggi svůj tlak na vedoucího Checu a začal útočit. Za touto dvojicí kroužil třetí Rea, jenž měl v zádech Melandriho. Na páté pozici se držel s větším odstupem Leon Camier. Kuba Smrž se posunul na jedenáctou příčku. Šest okruhů před cílem skončil závod pro Marca Melandriho, který havaroval. Tři kola před cílem přišel útok od Maxe Biaggiho, který se na konci cílové rovinky dostal před Checu a převzal vedení závodu. Na třetí pozici jel stále Rea, čtvrté místo držel Camier a pátý jel Haslam. Kuba Smrž kroužil na desátém místě. V nájezdu do posledního kola ale Checa vybojoval své první místo zpět, následoval tvrdý souboj do poslední zatáčky.

Vítězem druhý jízdy se nakonec stal Carlos Checa, druhé místo obsadil Max Biaggi a na třetí pozici závod dokončil Jonathan Rea. Na čtvrtém místě byl klasifikován Leon Camier a první pětku uzavřel Leon Haslam. Jakub Smrž závod dokončil na devátém místě, jeho týmový kolega Sylvain Guintoli dojel desátý.

Výsledky:

1. Carlos Checa (Althea Racing) Ducati 1098R 35'38.693
2. Max Biaggi (Aprilia Alitalia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 35'39.217
3. Jonathan Rea (Castrol Honda) Honda CBR1000RR 35'42.277
4. Leon Camier (Aprilia Alitalia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 35'44.606
5. Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 35'55.609
6. Eugene Laverty (Yamaha World Superbike Team) Yamaha YZF R1 35'56.068
7. Michel Fabrizio (Team Suzuki Alstare) Suzuki GSX-R1000 35'56.433
8. Noriyuki Haga (PATA Racing Team Aprilia) Aprilia RSV4 Factory 35'57.022
9. Jakub Smrž (Team Effenbert-Liberty Racing) Ducati 1098R 35'57.071
10. Sylvain Guintoli (Team Effenbert-Liberty Racing) Ducati 1098R 35'57.097
11. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team Superbike) Kawasaki ZX-10R 36'04.977
12. Joan Lascorz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 36'05.746
13. Maxime Berger (Supersonic Racing Team) Ducati 1098R 36'17.307
14. Ruben Xaus (Castrol Honda) Honda CBR1000RR 36'19.517
15. Ayrton Badovini (BMW Motorrad Italia SBK Team) BMW S1000 RR 36'19.646
16. Roberto Rolfo (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 36'19.675
17. Barry Veneman (BMW Motorrad Italia SBK Team) BMW S1000 RR 36'24.116
18. Mark Aitchison (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 36'45.657


Diskuze k článku

MARCELLO-R1 17. 4. 2011
Prvni jizda byla pro Kubu moc velke sklamani urcite myslel na bednu az prisel pad.No a druha jizda dopadla o neco lepe a hlavne bodove.Nechal za sebou i jina esa,Jen tak dal a hlavne bez padu a zraneni.

ghostrider 17. 4. 2011
Jen škoda těch startů...

Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife