Do závodu z nevýhodné startovní pozice

vydáno 1. 5. 2010, text TZ, foto pesek52.cz

Lukáš Pešek bojuje v Jerezu s nastavením podvozku, který stále není dle jeho představ.

Bohužel až 33. místo obsadil Lukáš Pešek v kvalifikaci na Velkou cenu Španělska, 2. závod letošní sezóny mistrovství světa třídy Moto2. Ani včera, ani dnes se mu nedařilo, a přestože se zlepšil o jednu vteřinu, zůstal až ve čtvrté desítce výsledkové listiny. Ačkoliv ztráta na vítěze kvalifikace, Japonce Tomizawu, je „jen“ 1,6 sekundy, aby mohl pomýšlet v zítřejším závodu na body, musel by se zlepšit o zhruba 0,5 – 1 vteřinu, protože pořadí v první patnáctce bylo dnes velmi těsné.

Lukáš Pešek / 33. místo / 1,46,059 / + 1,687: „Po oba dny se snažíme nastavit motocykl, ale pořád mi to nastavení nesedí. Převody jsou už v pořádku, ale máme velký problém v nastavení zadního pérování, motocykl mi vzadu dost klouže. V kvalifikaci nám navíc úplně nevyšel závěr, kdy měkká směs vydržela jen 3 kola a v posledních dvou jsem se tak již nemohl zlepšit. Teď nás čeká analýza dat a na jejím základě zkusíme vymyslet, kam se zítra s nastavením posunout. Potřebujeme být minimálně o půl vteřiny rychlejší, abych mohl pomýšlet na postup do první dvacítky a pak snad i o nějaký útok na body. V Kataru jsem byl po prvním kole taky až ve čtvrté desítce a nakonec to vyšlo, takže v tomto směru se to může povést i tady.“

Miloš Čihák – osobní kouč: „Včera jsme pracovali až do dvou v noci a hned v ranním tréninku se podařilo zrychlit o vteřinu. Bohužel jsme se již dále dnes neposunuli. V závěru kvalifikace jsme pak udělali chybu, když Lukáš vyjel na měkkých gumách moc brzy. Na výměnu už pak nebyl čas, a tak Lukášova snaha o zlepšení byla v posledních dvou kolech marná. Teď a zítra ve warm-upu nás čeká ještě hodně práce a musíme najít řešení pro nastavení zadního pérování.“


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife