Nürburgring - 1. kvalifikace SBK a SSP

vydáno 2. 9. 2011, text Jiří Nykodým, foto Aprilia

SBK
V první kvalifikaci superbiků na Nürburgringu udával tempo římský korzár Max Biaggi v sedle tovární Aprilie, jenž zajel nejrychlejší čas 1:55,524 s. Na druhé pozici je klasifikován lídr šampionátu Španěl Carlos Checa na Ducati týmu Althea, který na prvního Biaggiho ztratil jednu desetinu sekundy. Následuje na třetí pozici klasifikovaný Ital Marco Melandri na tovární Yamaze, čtvrté místo patří Italu Michelu Fabriziovi na Suzuki a první pětku uzavírá druhý muž továrního týmu Yamaha Ir Eugene Laverty.

Český závodník Jakub Smrž je po první kvalifikaci na dvanáctém místě, kdy na nejrychlejšího ztrácí necelou jednu sekundu.

Výsledky:
1. Max Biaggi (Aprilia Alitalia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 1'55.524
2. Carlos Checa (Althea Racing) Ducati 1098R 1'55.673
3. Marco Melandri (Yamaha World Superbike Team) Yamaha YZF R1 1'55.819
4. Michel Fabrizio (Team Suzuki Alstare) Suzuki GSX-R1000 1'56.085
5. Eugene Laverty (Yamaha World Superbike Team) Yamaha YZF R1 1'56.197
6. Sylvain Guintoli (Team Effenbert-Liberty Racing) Ducati 1098R 1'56.319
7. Jonathan Rea (Castrol Honda) Honda CBR1000RR 1'56.325
8. Maxime Berger (Supersonic Racing Team) Ducati 1098R 1'56.338
9. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team Superbike) Kawasaki ZX-10R 1'56.353
10. Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 1'56.354
11. Joan Lascorz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 1'56.444
12. Jakub Smrž (Team Effenbert-Liberty Racing) Ducati 1098R 1'56.470
13. Noriyuki Haga (PATA Racing Team Aprilia) Aprilia RSV4 Factory 1'56.517
14. Leon Camier (Aprilia Alitalia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 1'56.571
15. James Toseland (BMW Motorrad Italia SBK Team) BMW S1000 RR 1'56.637
16. Troy Corser (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 1'56.782
17. Mark Aitchison (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 1'56.820
18. Ayrton Badovini (BMW Motorrad Italia SBK Team) BMW S1000 RR 1'56.901
19. Roberto Rolfo (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 1'57.560
20. Makoto Tamada (Castrol Honda) Honda CBR1000RR 1'58.016

SSP
První kvalifikaci supersportů v Německu ovládl Brit Sam Lowes na Hondě týmu Parkalgar s nejrychlejším časaem 1:59,771 s. Druhé místo obsadil jeho krajan Chaz Davies na Yamaze a třetím nejrychlejším mužem se stal Španěl David Salom na Kawasaki. Do první pětky se prosadili ještě čtvrtý Dán Robin Harms na Hondě a Ital Florian Marino také na Hondě.

Brit Gino Rea na Hondě českého týmu Step Racing zajel osmý čas.

Z českých jezdů byl dnes rychlejší devatenáctý Patrik Vostárek, Ondra Ježek obsadil 21. pozici.

Výsledky:
1. Sam Lowes (Parkalgar Honda) Honda CBR600RR 1'59.771
2. Chaz Davies (Yamaha ParkinGO Team) Yamaha YZF R6 2'00.305
3. David Salom (Kawasaki Motocard.com) Kawasaki ZX-6R 2'00.522
4. Robbin Harms (Harms Benjan Racing Team) Honda CBR600RR 2'00.974
5. Florian Marino (Hannspree Ten Kate Honda) Honda CBR600RR 2'00.990
6. Broc Parkes (Kawasaki Motocard.com) Kawasaki ZX-6R 2'01.011
7. Fabien Foret (Hannspree Ten Kate Honda) Honda CBR600RR 2'01.096
8. Gino Rea (Step Racing Team) Honda CBR600RR 2'01.104
9. James Ellison (Bogdanka PTR Honda) Honda CBR600RR 2'01.119
10. Massimo Roccoli (Lorenzini by Leoni) Kawasaki ZX-6R 2'01.197
11. Luca Scassa (Yamaha ParkinGO Team) Yamaha YZF R6 2'01.236
12. Imre Toth (Team Hungary Toth) Honda CBR600RR 2'01.984
13. Ronan Quarmby (Suriano Racing Team) Triumph Daytona 675 2'02.021
14. Marc Moser (Triple M Racing) Yamaha YZF R6 2'02.311
15. Miguel Praia (Parkalgar Honda) Honda CBR600RR 2'02.480
16. Balazs Nemeth (Team Hungary Toth) Honda CBR600RR 2'02.487
17. Alexander Lundh (Cresto Guide Racing Team) Honda CBR600RR 2'02.551
18. Vittorio Iannuzzo (Lorenzini by Leoni) Kawasaki ZX-6R 2'02.640
19. Patrik Vostárek (Prorace) Honda CBR600RR 2'02.781
20. Pawel Szkopek (Bogdanka PTR Honda) Honda CBR600RR 2'03.041
21. Ondřej Ježek (SMS Racing) Honda CBR600RR 2'03.107
22. Roberto Tamburini (Bike Service R.T.) Yamaha YZF R6 2'03.955
23. Vladimir Ivanov (Step Racing Team) Honda CBR600RR 2'04.033
24. Kervin Bos (VD Heyden Motors Racing Team) Yamaha YZF R6 2'04.113
25. Danilo Dell'Omo (Suriano Racing Team) Triumph Daytona 675 2'04.210
26. Bastien Chesaux (MACH Racing) Honda CBR600RR 2'04.804
27. Mitchell Pirotta (KUJA Racing) Honda CBR600RR 2'05.005
28. Marko Jerman (MD Team Jerman) Triumph Daytona 675 2'05.039
29. Catalin Cazacu (PTR Romania Honda) Honda CBR600RR 2'06.661
30. Yves Polzer (Team MRC Austria) Yamaha YZF R6 2'07.250
31. Luca Marconi (Bike Service R.T.) Yamaha YZF R6 2'07.752
32. Oleg Pozdnejev (RivaMoto) Yamaha YZF R6 2'07.757
33. Eduard Blochin (RivaMoto) Yamaha YZF R6 2'09.631



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife