Crutchlow o testech v Sepangu

vydáno 6. 2. 2011, text Jiří Nykodým, foto Yamaha

Cal Crutchlow ze satelitního týmu Monster Yamaha Tech 3 je po prvním oficiálním testu letošního roku spokojený s pokrokem, který během tří dní strávených v malajském Sepangu zaznamenal. I přesto ale jeho nejrychlejší čas stačil pouze na sedmnáctém místě se ztrátou dvou sekund na nejrychlejšího Marca Simoncelliho. Crutchlowovi se bohužel nevyhnul ani těžký pád, havaroval během druhého testovacího dne.

„Po testu se na motocyklu cítím mnohem pohodlněji, ale bohužel ho stále ovládám jako superbike, na který jsem byl zvyklý. Je tu asi pět věcí, které potřebuji zlepšit, ale bohužel se vždy soustředím jen na jednu a na ostatní zapomenu. Kdybyste mi ale řekli, že pojedu na okruhu, který jsem v životě neviděl, jen o dvě sekundy pomaleji než ti nejlepší, bral bych to. Když se podívám na ostatní jezdce okolo mě, tak například Capirossi jezdí v MotoGP již mnoho let. Elías vyhrál závod MotoGP a také se stal mistrem světa v kubatuře Moto2. Nemohu v současné chvíli požadovat o moc lepší výkony, než odvádím. Jsem zvyklý na superbike a zde se musí ovládat motocykl zcela jinak. V MotoGP vše probíhá mnohem rychleji, musíte ostřeji brzdit a rychleji otevírat plyn. Zatáčky se projíždí mnohem vyšší rychlostí a i následná akcelerace musí přijít rychleji. Na superbiku narovnáváte motorku na výjezdu ze zatáček mnohem pomaleji než v MotoGP. Zároveň je jízda na speciálu MotoGP dvakrát fyzicky náročnější než superbike, to je díky silnějším brzdám a vyššímu výkonu. Čím rychleji jedete, tím má motorka MotoGP lepší jízdní vlastnosti. Čeká mne ještě hodně práce, ale nejsem tak daleko od nejrychlejších,“ řekl Cal Crutchlow.


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Motorbike 5/2020
  • Bridgestone rozšiřuje portfolio o čtyři nové pneumatiky s vynikající adhezí a ovladatelností
  • Motorbike 4/2020
  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Aktuálně na MotoLife

Příspěvky motorkářů

Bikes.cz
před 2 dny ve 22:33
     0   0
Pohodlné ojeté motorky od Honzy Karáska
Bikes.cz
před 3 dny v 17:57
     0   0
Top 5 nejrychlejších motorek
Bikes.cz
před 3 dny ve 23:08
     0   0
Nehoda motorkářky ve 190 km/h - chyběl tlumič řízení❗️
Magazín Motoroute
před 3 dny ve 22:35
     0   0
Novinka z dílny MaxTo s možností spárování s telefony, bluetooth sluchátky, GPS či hudebním přehrávačem.
Všechny příspěvky ...