Matěj Smrž přestupuje k BMW
vydáno 20. 11. 2014, text PtP, foto archiv M. Smrže
Mladší z bratrské dvojice Smržů mění v seriálu IDM tým.
Po třech letech u Yamahy Motor Germany podepsal po sezoně smlouvu s týmem Wilbers-BMW-Racing. K přestupu došlo celkem narychlo, když šéf týmu Michal Galinski oznámil Matějovi neprodloužení smlouvy až na konci sezony.
„Konec spolupráce bych nechtěl moc komentovat. Svoje jsem k tomu řekl osobně přímo Galinskemu a dál to nemá cenu řešit. Fér to rozhodně nebylo a s jezdci zacházet tímto způsobem by se nemělo! Do vypršení mé smlouvy jsem byl uměle udržován v domnění, že na Yamaze pojedu dál, ale nakonec se všechno změnilo během dvou dnů. Prozatím nemám veliký problém najít si jiné místo, ale nepředpokládal jsem tento přístup. Především po tom, co po dobu třech let všechno fungovalo na velice přátelské úrovni. Tým Michaela v mých očích snad omlouvá jen to, že se nerozhodoval sám a s nových motocyklem je nyní pod velikým tlakem Yamaha Germany, potažmo Yamaha Europe,“ komentoval svůj odchod Matěj Smrž. Yamaha má zřejmě v seriálu IDM s novou R1 velké plány. A přesto, že Matěj skončil letos v německé mezinárodním superbikovém šampionátu na osmé příčce jako nejlepší jezdec na Yamaze, do dalších plánů této značky se nevešel.
Nově bude sedlat superbike BMW S1000RR a není bez zajímavosti, že Matějův tým je partnerem továrny BMW, která využívá informace jezdců jako poznatky z testování.
Další iČMN články
-
Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
Ve Velké ceně Nizozemí předvedl Jakub Kornfeil obdivuhodný výkon, za který byl nakonec odměněn pódiovým umístěním. Jenže ve hře bylo mnohem víc...
-
Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
Filip Salač má za sebou nejlepší závod sezóny. V dnešním závodě Moto3 v holandském Assenu si připsal body za 14. místo, navíc byl stále v kontaktu s vedoucí skupinou a zajel čtvrtý nejlepší čas na kolo...
-
Velká cena Velké Británie prostě uplavala
GP Velké Británie v Silverstonu se nejela, motokrosař Petr Polák je třetím juniorem na světě a titul v USA obhájil Eli Tomac...
Články na MotoLife
-
Motorbike 12/2023
Zima se dostavila bleskurychle
a hádáme, že teď už drtivá většina z nás motorky konečně uklidila do garáží –
na sněhu a v mrazu to už vážně není o radosti, ale spíš o přežití. A abyste se,
než sníh roztaje (což v našich končinách netrvá naštěstí nijak dlouho)
nenudili, máme pro vás poslední letošní vydání Motorbike. Co v něm najdete
naleznete níže, takže přejeme hezké počtení a samozřejmě i krásné...
-
Masarykův okruh poprvé hostil enduro závody. Úspěšnou premiéru si nenechalo ujít 260 jezdců
Brno
– Na Automotodromu Brno se nepřestalo závodit ani s koncem hlavní okruhové
sezóny. Uplynulý víkend patřil Enduro sprintu, který pořádá Českomoravská
asociace motocyklového sportu. Terénní premiéru na Masarykově okruhu si
nenechalo ujít 260 jezdců.
Ačkoliv
se samotný závod odehrával na plochách mimo dráhu, do prvního kola jezdci vyrazili
symbolicky přímo ze startovního roštu. „Z kal...
-
Motorbike 11/2023
Čas letí jak Alvarova Ducati a tak tu máme další, letos již
předposlední vydání Motorbike. Na jeho stránkách najdete nejen naše testy jedno
i dvoustopých strojů, ale i informace z motosportu, techniky atd...prostě jsme
do něj vybrali všechno, co je v současnosti ve světě motorek aktuální a
zajímavé. A my věříme, že se vám tenhle náš výběr bude líbit!
Testy
Ducati Streetfighter V2 vs. V4 S
Až moc č...
-
Motorbike 10/2023
Na jaře jsme byli smutní, že ta
pořádná motorkářská sezóna ne a ne začít, ovšem podzim nám to, tedy alespoň
zatím, bohatě vynahrazuje. Na to, že už je říjen, je počasí doslova excelentní
a určitě letos ještě pár set kilometrů najedeme. Někteří z nás možná i pár
tisíc. Dny se ovšem již rapidně zkrátily
a abyste se po večerech nenudili, je tu nové vydání Motorbike, plné testů,
sportu, reportáží...
-
Motorbike 9/2023
Prázdniny nám skončily a je tu nové vydání Motorbike. A
aby stálo za to, nemohli jsme se během těch prázdnin flákat. Takže jsme pilně
testovali motocykly, skútry i čtyřkolky, jezdili po různých akcích a závodech (a že jich bylo),
prostě jsme si léto v sedlech motorek užili naplno a se vším všudy. No, ono to
jinak v redakci motočasáku ani nejde...nebo možná jde, ale my to holt máme rádi
takhl...