SBK - 2. den testů na Phillip Islandu

vydáno 22. 2. 2011, text Jiří Nykodým, foto Ducati

Ranní část testování superbikerů patřila španělskému závodníkovi Carlosi Checovi na motocyklu Ducati týmu Althea, který zajel nejrychlejší čas 1:30,578 s. Francouz Sylvain Guintoli z týmu Liberty Racing na další Ducati obsadil druhou pozici se ztrátou šesti desetin sekundy na Checu. Následoval na třetí příčce Brit Jonathan Rea na Hondě, čtvrté místo obsadil český závodník Jakub Smrž na druhém motocyklu Ducati týmu Liberty Racing a první pětku doplnil Španěl Joan Lascorz na Kawasaki.

Výsledky - ranní část:
1. Checa C. (ESP) Ducati 1098R 1'30.578
2. Guintoli S. (FRA) Ducati 1098R 1'31.196
3. Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR 1'31.206
4. Smrž J. (CZE) Ducati 1098R 1'31.654
5. Lascorz J. (ESP) Kawasaki ZX-10R 1'31.866
6. Fabrizio M. (ITA) Suzuki GSX-R1000 1'32.113
7. Melandri M. (ITA) Yamaha YZF R1 1'32.122
8. Laverty E. (IRL) Yamaha YZF R1 1'32.137
9. Sykes T. (GBR) Kawasaki ZX-10R 1'32.272
10. Haga N. (JPN) Aprilia RSV4 Factory 1'32.299
11. Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 Factory 1'32.387
12. Waters J. (AUS) Suzuki GSX-R1000 1'32.394
13. Xaus R. (ESP) Honda CBR1000RR 1'32.405
14. Haslam L. (GBR) BMW S1000 RR 1'32.539
15. Corser T. (AUS) BMW S1000 RR 1'32.994
16. Toseland J. (GBR) BMW S1000 RR 1'33.030
17. Badovini A. (ITA) BMW S1000 RR 1'33.233
18. Berger M. (FRA) Ducati 1098R 1'33.513
19. Rolfo R. (ITA) Kawasaki ZX-10R 1'33.514
20. Staring B. (AUS) Kawasaki ZX-10R 1'33.677
21. Aitchison M. (AUS) Kawasaki ZX-10R 1'33.721
22. Yanagawa A. (JPN) Kawasaki ZX-10R 1'33.771

I odpolední části testování kraloval Carlos Checa na Ducati s nejlepším časem 1:30,578 s. Druhým nejrychlejším mužem odpoledne se stal Francouz Sylvain Guintoli, který ztratil šest desetin sekundy. Třetí místo patří Britu Jonathanu Reovi na Hondě, čtvrté místo obsadil Kuba Smrž a první pětku uzavírá Španěl Joan Lascorz.

Výsledky - celkově:
1. Checa C. (ESP) Ducati 1098R 1'30.578
2. Guintoli S. (FRA) Ducati 1098R 1'31.196
3. Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR 1'31.206
4. Smrž J. (CZE) Ducati 1098R 1'31.654
5. Lascorz J. (ESP) Kawasaki ZX-10R 1'31.866
6. Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 Factory 1'31.870
7. Fabrizio M. (ITA) Suzuki GSX-R1000 1'32.113
8. Melandri M. (ITA) Yamaha YZF R1 1'32.122
9. Laverty E. (IRL) Yamaha YZF R1 1'32.137
10. Sykes T. (GBR) Kawasaki ZX-10R 1'32.272
11. Haga N. (JPN) Aprilia RSV4 Factory 1'32.299
12.Waters J. (AUS) Suzuki GSX-R1000 1'32.394
13. Xaus R. (ESP) Honda CBR1000RR 1'32.405
14. Haslam L. (GBR) BMW S1000 RR 1'32.413
15. Toseland J. (GBR) BMW S1000 RR 1'32.880
16. Corser T. (AUS) BMW S1000 RR 1'32.994
17. Badovini A. (ITA) BMW S1000 RR 1'33.233
18. Staring B. (AUS) Kawasaki ZX-10R 1'33.398
19. Yanagawa A. (JPN) Kawasaki ZX-10R 1'33.432
20. Berger M. (FRA) Ducati 1098R 1'33.485
21. Rolfo R. (ITA) Kawasaki ZX-10R 1'33.514
22. Camier L. (GBR) Aprilia RSV4 Factory 1'33.560
23. Aitchison M. (AUS) Kawasaki ZX-10R 1'33.721


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife