Capirossi i Bautista na bodech

vydáno 9. 6. 2010, text Jiří Nykodým, foto Suzuki

Přesto ani jeden z jezdců se závodem v Mugellu není spokojen.

Jezdci továrního týmu Rizla Suzuki Loris Capirossi a Alvaro Bautista dokončili nedělní závod v Mugellu na bodovaných pozicích, přesto ale u týmu nevládne spokojenost. Zkušený Capirossi dovezl svůj motocykl Suzuki GSV-R do cíle na desátém místě, nováček Alvaro Bautista byl klasifikován na čtrnácté pozici. Capirossiho po celý víkend trápily problémy s přilnavostí předního kola, zatímco Bautistu stále ještě omezovalo jeho nedávné zranění.
 
Loris Capirossi: „Tento závod byl menší katastrofou než ty dva předchozí, které jsem nedokončil, ale mrzí mě to, protože jsme nenašli správné řešení. Startovali jsme s nastavením z warm-upu, ale neměl jsem dobrý kontakt s předním kolem, protože při každé změně směru jsem měl pocit, že ztratím předek. Párkrát jsem dokonce málem havaroval, proto jsem pak musel zpomalit, abych jel na jistotu, ale takovýmto způsobem závodit nechci! Celý tým tvrdě pracoval na hledání správného nastavení, ale bohužel jsme tentokrát nenašli to, co jsme potřebovali. Motor se oproti loňskému roku o mnoho zlepšil, ale máme něco v podvozku nebo v nastavení, co nepracuje dobře. Potřebujeme to co nejdříve objevit a ten problém vyřešit.“
 
Alvaro Bautista: „Měl jsem velké problémy s levou rukou, ale podařilo se mi splnit cíl, který jsem si před závodem vytyčil - dokončit závod, takže to bylo pro nás malé vítězství. V prvním kole jsem se snažil rychle měnit směr jízdy, ale okamžitě jsem cítil velkou bolest a nedokázal jsem se udržet jezdců přede mnou. Snažil jsem se dostat do správného rytmu a v klidu jsem závod dokončil. V závěru jsem cítil, že to bylo dobré, a i když mě všechno bolelo, byl jsem rád za další dokončený závod, který mi dal další zkušenosti a ujeté kilometry. Teď chci udělat maximum pro to, abych byl pro další Grand Prix již uzdravený, protože je to domácí závod našeho týmu a chci tam zajet dobrý výsledek.“


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife