Burgess o letošní sezoně

vydáno 6. 8. 2011, text Jiří Nykodým, foto Ducati Corse

Podle Jerremy Burgesse, legendárního šéfmechanika devítinásobného mistra světa Itala Valentina Rossiho, nepodcenil Valentino své letošní šance na vítězství v závodě MotoGP. Podle zkušeného Australana to byla právě továrna Ducati, kdo podcenil přípravu ne letošní sezonu, na rozdíl od japonské Hondy. Rossi nedokázal zajet výraznější výsledek od posledního závodu na Yamaze a za prvních deset letošních závodů dojel pouze jednou na pódiu!

Mezitím u Hondy si užívají nejlepší sezonu v osmistovkové éře a Honda za prvních deset letošních závodů vyhrála vícekrát než za celou sezonu v předchozích letech od roku 2007.

„Myslím si, že jsme podcenili, jaké zlepšení mohou udělat naši rivalové. Caseymu se podařilo zvednout potenciál všech ostatních jezdců na Hondách. Casey zatím platí za nejrychlejšího jezdce startovního pole. Podle mého názoru by pouze velká smůla mohla pokazit jeho cestu za mistrovským titulem. Nikdy neočekáváte, že na Ducati to bude snadné, protože oni mají podvozkově dost odlišnou motorku od ostatních. Nemají s tím zatím mnoho zkušeností a nevědí, jak by to přesně mělo fungovat. V minulosti se u Ducati vydávali cestou, která přinesla nevyrovnané výsledy, což nebyla podle mého názoru zrovna ideální cesta. Když se podíváte do minulosti, byli tam dva jezdci Loris Capirossi a Troy Bayliss, kteří dokázali dojíždět v závodech do první čtverky. Tehdy to byla motorka mnohem lépe ovladatelnější. Postupem času jsme se vydriftovali ze stylu závodění, který mám rád, a udělali to tak, že každý dokáže řídit tento motocykl a na vlastnostech jezdce už tolik nezáleží,“ řekl Jerremy Burgess.



Diskuze k článku

grey003 7. 8. 2011
Čí chleba.. toho píseň zpívej. Tak nevím, co tím legendární šéfmechanik, po legendárních 15 minutách přenastavování, chtěl vlastně říci i mezi řádky. Že byl Stoner na Ducati prvním mistrem světa v osmistovkové éře a na Hondě bude pravděpodobně i posledním mistrem světa a že mu tímto vlastně skládá hold jak tu nevyrovnanou Ducati zvládal a na vlastnostech jezdce už tolik nezáleží !?

Doctor 7. 8. 2011
To jsou všechno kecy grey003. Kdo se někdy věnoval závodům ví, že vítězství pokud není dosaženo náskokem technologie - rozdílem třídy, je vždy o momentální formě a štěstí, zvlášť ve velmi vyrovnaném poli jeké dnes v motoGP je. Prostě to chce jen čas, nadané lidi a peníze. Výsledek se určitě dostaví (viz Rossi u Yamahy). Možná by to na konci sezóny chtěto srovnávací závod na "standardním" motocyklu pro všechny (1ks+1rezervní) a na tom by si zajeli svých 5+20kol. Za den bude jasné, jak kdo umí pilotovat.

xbiker 7. 8. 2011
Doctor: Ten závod na standardním motocyklu by byl určitě zajímavej, to by chtělo někde navrhnout :-)

Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife