Assen - závod Moto2

vydáno 25. 6. 2011, text Jiří Nykodým, foto RZ

V závodě motodvojek se o vítězství prala trojice jezdců Marc Márquez, Kenan Sofuoglu a Bradley Smith.

Z vítězství se nakonec radoval mladý španělský závodník Marc Márquez na motocyklu Suter, jenž porazil v cíli o dvě sekundy druhého Kenana Sofuoglu na Suteru a na třetím místě závod dokončil Bradley Smith na motocyklu Mistral 610. Do první pětky se vešel ještě čtvrtý Anthony West na FTR a Alex De Angelis na MotoBI.

Lídr šampionátu Němec Stefan Bradl havaroval v poslední fázi a závod nedokončil.

Výsledky:
1. Marc Márquez – Team Catalunya Caixa Repsol – Suter MMXI – 44’30.409
2. Kenan Sofuoglu – Technomag CIP – Suter MMXI – + 2.397
3. Bradley Smith – Tech 3 Racing – Tech 3 Mistral 610 – + 6.418
4. Anthony West – MZ Racing Team – FTR Moto M210 – + 22.803
5. Alex De Angelis – JiR Moto2 – MotoBI – + 25.882
6. Mattia Pasini – Ioda Racing Project – FTR Moto M211 – + 26.851
7. Tito Rabat – Blusens STX – FTR Moto M211 – + 28.126
8. Thomas Luthi – Interwetten Paddock Moto2 – Suter MMXI – + 28.712
9. Randy Krummenacher – GP Team Switzerland – KALEX Moto2 – + 29.744
10. Max Neukirchner – MZ Racing Team – FTR Moto M210 – + 39.767
11. Alex Baldolini – NGM Forward Racing – Suter MMXI – + 47.158
12. Andrea Iannone – Speed Master Team – Suter MMXI – + 50.846
13. Yonny Hernandez – Blusens STX – FTR Moto M211 – + 57.118
14. Simone Corsi – Ioda Racing Project – FTR Moto M211 – + 1’00.775
15. Claudio Corti – Italtrans Racing Team – Suter MMXI – + 1’06.310
16. Aleix Espargaro – Pons HP 40 – KALEX Moto2 – + 1’06.764
17. Michele Pirro – Gresini Racing Moto2 – Moriwaki MD600 – + 1’06.823
18. Dominique Aegerter – Technomag CIP – Suter MMXI – + 1’16.296
19. Ricky Cardus – QMMF Racing Team – Moriwaki MD600 – + 1’21.524
20. Carmelo Morales – Desguaces La Torre G22 – Moriwaki MD600 – + 1’22.



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife