Abraham měl v Jerezu skvělý finiš

vydáno 31. 3. 2010, text TZ, foto karelabraham.cz

Karel Abraham uzavřel poslední předsezónní test v Jerezu třetím nejrychlejším časem.

Hezké počasí vydrželo v Jerezu i v pondělí do odpoledne, a tak většina ze čtyřicetičlenného jezdeckého pole třídy Moto2 postupně zlepšovala své časy. V jedné sekundě se seřadilo svými časy prvních šestnáct jezdců. Tvrdá práce přinesla své ovoce i týmu Cardion AB. Karel Abraham už neměl problémy s předním kolem, a i když na top speedu měl stále ještě rezervu, kolem čtrnácté hodiny se mu podařilo zajet svůj nejlepší čas 1:44,291. Škoda, že dobré počasí ještě nevydrželo o něco déle, protože Kája se chytil, ale ve chvíli, kdy znovu útočil na čas kolem 1:44, začalo pršet a musel zajet do boxů. Bohužel déšť nepřestal, a tak tým ukončil test dřív, než původně plánoval. V boxech ale vládla výrazně lepší nálada než po prvním dnu, kdy se Karel pohyboval až ve třetí desítce. Třetí nejlepší čas a hlavně zrychlení oproti sobotě o více než dvě sekundy je obrovským povzbuzením před startem světového šampionátu. Z Jerezu se Karel vrací v úterý domů. Do Kataru na první podnik mistrovství světa, který se koná 11. dubna, zamíří Karel Abraham v úterý 6. dubna.
Po skončení testů v Jerezu Karel Abraham řekl: 
„Konečně jsem spokojený. Pěkné počasí naštěstí vydrželo v Jerezu až do odpoledních hodin a já se mohl postupně zlepšovat, protože změny v nastavení motocyklu RSV přinesly ovoce. Zkoušeli jsme opět hodně věcí, ale hlavně se podařilo vyřešit pérování, a tak, i když na rovinkách jsem na top speedu stále ztrácel, dokázal jsem zrychlit. Nejlepší čas jsem zajel kolem 14. hodiny. Pak jsem byl ještě jednou dobře rozjetý, ale začalo pršet. Počasí se už nezlepšilo, a tak jsme testy ukončili. Do Kataru tak odjíždím v mnohem lepší náladě než po prvním dnu, kdy se nám v Jerezu vůbec nedařilo nastavit motocykl, tak abych mohl jezdit časy na úrovni první desítky. V neděli už to bylo lepší, ale až v pondělí jsem konečně byl s motocyklem spokojený. Ještě ale máme co zlepšit. V první řadě půjde o aerodynamiku, abych neztrácel na rovinkách.“


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife