24h Le Mans - závod

vydáno 18. 4. 2010, text Jiří Nykodým, foto Kawasaki

Po dlouhých jedenácti letech se z vítězství může radovat továrna Kawasaki.

Na francouzském okruhu Le Mans odstartovala tradiční čtyřiadvacetihodinovkou nová sezona vytrvalostního mistrovství světa.
 
Po dlouhých jedenácti letech se z vítězství radovala továrna Kawasaki, pro kterou jej díky 828 odjetým okruhům vyjel tým GSR Kawasaki s jezdci Julienem da Costou, Olivierem Fourem a Grégory Leblancem. Druhé místo obsadil se ztrátou jedenácti kol tým Yamaha Austria s jezdci Gwenem Giabbanim, Igorem Jermanem a Steve Platerem. Posledním týmem, který se dostal na pódium 33. ročníku motocyklového závodu v Le Mans byl RAC 41 City Bike s jezdci Gregory Junodem, Gregem Blackem a Olivierem Depoorterem.
 
Výsledky:
1. GSR - KAWASAKI (DA COSTA J/FOUR O/LEBLANC G-KAWASAKI) 828 kol
2. YAMAHA AUSTRIA R.T. (JERMAN I/PLATER ST/GIABBANI G-YAMAHA) -11 kol
3. RAC41 - CITY BIKE (JUNOD G/BLACK G/DEPOORTER O-SUZUKI) -15 kol
4. YAMAHA FRANCE GMT 94 (CHECA D/LAVILLA G/FORAY K-YAMAHA) -20 kol
5. R.T. MOTOVIRUS RACING (JOND F/MIZERA E/GRARRE W-SUZUKI) -25 kol
6. BOLLIGER TEAM (SAIGER H/STAMM F/CHABOSSEAU F-KAWASAKI) -26 kol
7. Q.E.R.T. I (DELHALLE A/CUDLIN A/AL MANNAI R-SUZUKI) -27 kol
8. TEAM MOTORS EVENTS (BOCQUET V/HUMEAU E/MUTEAU G-SUZUKI) -31 kol
9. INFINI POWER BIKE TROYES (DUPUIS E/HOLUB F/HIERNAUX K-KAWASAKI) -35 kol
10. METISS JLC MOTO (MICHEL CH/HUVIER C/CHERON E-METISS) +1:38.132 s
11. COLEXON RACING TEAM (KRESSE FL/WILDISEN M/REICHMANN U-BMW) -38 kol
12. TRT27 / BAZAR 2 LA BECANE (BUISSON D/MASSON E/HOUSSIN V-SUZUKI)-39 kol
13. 3D ENDURANCE MOTO CENTER (DANTON J/GEERS CH/LABUSSIERE E-KAWASAKI) -43 kol
14.  ATOMIC MOTOSPORT SAINZ (ZOZAYA J/ULMANN O/LERAT VANSTAEN P-SUZUKI) -46 kol
15. BMP ELF 99 RACING TEAM (DAEMEN W/CUDLIN D/LAGRIVE M-HONDA)-48 kol


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife