Znovu Márquez
vydáno 6. 2. 2015, text red., foto MotoGP
Třetí den testování třídy MotoGP v malajském Sepangu se nejlépe vydařil úřadujícímu mistru světa Marcu Márquezovi, který tímto časem získal rovněž pozici nejrychlejšího jezdce za všechny tři dny. Většina závodníků zajela svůj nejlepší čas právě v tomto posledním testovacím dni. Karel Abraham zapisoval 23. pozici a byl to rovněž jeho nejlepší čas testování.
1. 93 Marc MARQUEZ (E, Honda) 1:58.867
2. 26 Dani PEDROSA (E, Honda) 1:59.006
3. 29 Andrea IANNONE (I, Ducati) 1:59.388
4. 46 Valentino ROSSI (I, Yamaha) 1:59.401
5. 99 Jorge LORENZO (E, Yamaha) 1:59.624
6. 44 Pol ESPARGARO (E, Yamaha) 1:59.851
7. 4 Andrea DOVIZIOSO (I, Ducati) 1:59.874
8. 6 Stefan BRADL (D, Yamaha Forward) 2:00.294
9. 38 Bradley SMITH (GB, Yamaha) 2:00.384
10. 41 Aleix ESPARGARO (E, Suzuki) 2:00.486
11. 35 Cal CRUTCHLOW (GB, Honda) 2:00.536
12. 25 Maverick VIŃALES (E, Suzuki) 2:00.964
13. 9 Danilo PETRUCCI (I, Ducati) 2:00.970
14. 7 Hiroshi AOYAMA (J, Honda) 2:01.029
15. 8 Hector BARBERA (AUS, Honda) 2:01.183
16. 51 Michele PIRRO (I, Ducati) 2:01.232
17. 45 Scott REDDING (GB, Honda) 2:01.263
18. 69 Nicky HAYDEN (USA, Honda) 2:01.508
19. 76 Loris BAZ (F, Yamaha Forward) 2:01.624
20. 43 Jack MILLER (AUS, Honda)) 2:01.895
21. 19 Alvaro BAUTISTA (E, Aprilia) 2:01.924
22. 63 Mike DI MEGLIO (F, Ducati) 2:02.128
23. 17 Karel ABRAHAM (Honda) 2:02.297
24. 50 Eugene LAVERTY (IRL, Honda) 2:02.334
25. T1 Katsuyuki NAKASUGA (J, Yamaha) 2:02.363
26. 72 Takumi TAKAHASHI (J, Honda) 2:03.113
27. 15 Alex DE ANGELIS (RSM, ART) 2:03.471
28. 33 Marco MELANDRI (I, Aprilia) 2:03.641
Kombinované časy za tři dny:
1. 93 Marc MARQUEZ (E, Honda) 1:58.867 (test 3)
2. 26 Dani PEDROSA (E, Honda) 1:59.006 (test 3)
3. 29 Andrea IANNONE (I, Ducati) 1:59.388 (test 3)
4. 46 Valentino ROSSI (I, Yamaha) 1:59.401 (test 3)
5. 99 Jorge LORENZO (E, Yamaha) 1:59.624 (test 3)
6. 44 Pol ESPARGARO (E, Yamaha) 1:59.851(test 3)
7. 4 Andrea DOVIZIOSO (I, Ducati) 1:59.874 (test 3)
8. 6 Stefan BRADL (D, Yamaha Forward) 2:00.294 (test 3)
9. 38 Bradley SMITH (GB, Yamaha) 2:00.384 (test 3)
10. 41 Aleix ESPARGARO (E, Suzuki) 2:00.486 (test 3)
11. 35 Cal CRUTCHLOW (GB, Honda) 2:00.536 (test 3)
12. 25 Maverick VIŃALES (E, Suzuki) 2:00.964 (test 3)
13. 9 Danilo PETRUCCI (I, Ducati) 2:00.970 (test 3)
14. 7 Hiroshi AOYAMA (J, Honda) 2:01.029 (test 3)
15. 8 Hector BARBERA (AUS, Honda) 2:01.183 (test 3)
16. 51 Michele PIRRO (I, Ducati) 2:01.232 (test 3)
17. 45 Scott REDDING (GB, Honda) 2:01.263 (test 3)
18. 69 Nicky HAYDEN (USA, Honda) 2:01.508 (test 3)
19. 76 Loris BAZ (F, Yamaha Forward) 2:01.624 (test 3)
20. 43 Jack MILLER (AUS, Honda)) 2:01.895 (test 3)
21. 19 Alvaro BAUTISTA (E, Aprilia) 2:01.924 (test 3)
22. 63 Mike DI MEGLIO (F, Ducati) 2:02.128 (test 3)
23. 17 Karel ABRAHAM (Honda) 2:02.297 (test 3)
24. 50 Eugene LAVERTY (IRL, Honda) 2:02.334 (test 3)
25. T1 Katsuyuki NAKASUGA (J, Yamaha) 2:02.363 (test 3)
26. 72 Takumi TAKAHASHI (J, Honda) 2:03.113 (test 3)
27. 15 Alex DE ANGELIS (RSM, ART) 2:03.471 (test 2)
28. 33 Marco MELANDRI (I, Aprilia) 2:03.641 (test 3)
29. 12 Takuya TSUDA (J, Suzuki) 2.05.478 (test 1)
30. T3 Michael Laverty (GB, Aprilia) 2:06.190 (test 1)
Další iČMN články
-
50 let řadových čtyřválců Honda
Společnost Honda slaví 50 let řadových čtyřválců Honda od představení legendární CB750 v roce 1969. Při příležitosti akce Wheels & Waves představila dvanáct upravených modelů CB1000R...
-
15 ročník výstavy přestaveb Bohemian Custom Bike
Na výstavišti v pražských Letňanech se již tento víkend (12. - 14. dubna) koná 15. ročník mezinárodní výstavy motocyklových staveb a přestaveb - Bohemian Custom Bike 2019. Opět nejde pouze o přestavby, nýbrž o kulturu, která se k customům vztahuje - krásné ženy, hudba, airbrush, tetování...
-
MOTO VÝSTAVA LIBEREC 2019
Zveme vás na III. ročník MOTO VÝSTAVY LIBEREC 2019. Probíhá již od zítřejšího pátku 5. do neděle 7. dubna 2019 v Centru Babylon. Vystavených bude cca 90 strojů, a to jak sériových novinek, tak především custom staveb, veteránů a sportovních motocyklů...
Články na MotoLife
-
Vojtech Ďuriš
Je mi cťou, že pozvanie na môj rozhovor prijal Vojtech Ďuriš, tvorca originálnych riešení priemyselného dizajnu, architektúry, výtvarnej maľby, sochárstva a v neposlednom rade, dizajnu automobilov a motocyklov.Ahoj Vojto, vitaj v našom rozhovore. Ty si už od študentských čias mal blízko k dizajnu. Veď od strednej školy si sa venoval oboru sochárstvo, neskôr to bol priemyselný dizajn, architektúra ...
-
Zabudnuté tímy MotoGP – Aspar Racing Team
Aspar Team (poznáme ho aj pod menom Ángel Nieto Team) je španielsky motocyklový tím Grand Prix. V súčasnosti súťaží na majstrovstvách sveta Moto2, Moto3 a MotoE. Nezabudnuteľným písmom sa však objavil aj v MotoGP.Tím zakladá bývalý majster sveta Jorge Martínez, známi tiež pod prezývkou „Aspar“. Založenie závodného programu sa datuje na rok 1992, keď ešte Jorge Martínez sám aktívne pretekal na Hond...
-
Motorbike 4/2021
Máme za sebou Velikonoce a věříme, že mnozí z vás během
těchto svátků najeli alespoň pár prvních letošních kilometrů. Na dlouhé
vyjížďky to tedy zatím kvůli aktuálnímu počasí moc není, ale aspoň budete mít
čas si přečíst zbrusu nový Motorbike, tentokrát ovšem rozšířený na celých 130
stran! Doufáme, že se vám bude líbit.
Motorky
BMW F 900 R vs. BMW F 900 XR
Devítistovky BMW se nám stihly naživo pře...
-
Zabudnuté tímy MotoGP – Konica Minolta Honda
Tím Konica Minolta Honda MotoGP bolo zoskupením, ktoré vzniklo pod záštitou v paddocku trochu známejšieho, JiR Racing Teamu. Skratka JiR znamená Japan Italy Racing (v niektorých zdrojoch sa stretneme i so skratkou JIR). V oboch prípadoch ide o jeden a ten istý motocyklový závodný tím z Monte Carla, ktorý súťažil v sérií MotoGP od roku 2005 do roku 2008, a od roku 2010 do roku 2015 v triede Moto2.0...
-
Vychází časopis Drž stopu
Mezi čtenáře míří nové vydání časopisu pro bezpečnou jízdu a umění ovládání stroje Drž stopu. Co najdete ve vydání březen/duben?S Liborem Podmolem jsme bezprostředně po návratu z Dakaru mluvili o jeho pocitech a zkušenostech. Určitě si to přečtěte, teď už to možná vnímá všechno jinak. Na několika stranách řešíme velké téma: airbagové systémy. Zkušenosti z terénu i ze silnice, výhody a nevýhody, ti...