Co je nového v ČMN 7/2015

vydáno 2. 4. 2015, text red, foto ČMN
Thumbnail image for /Handlers/ImagerTitulka.ashx?foto=tit_2015_7.jpg

Testy KTM RC 390, H-D Street Glide Special, Moto Morini Rebello 1200, sekáč maxiskútru Kymci Xciting 500, soutěž o výklopnou helmu Caberg Duke, rozhovor s Petrem Nárožným...
ČMN 7/2015 v prodeji od čtvrtka 2. dubna.


V Brně proběhl veletrh Classic Show, zaměřený na historická vozidla. K vidění byly exkluzivní záležitosti.
Ducati letos plánuje „road show“ představující po celé republice novinky této značky. S tím jsou spojeny také testovací jízdy. Víme kdy a kde.


Otestovali jsme KTM RC 390. Nemá sice 200 koní a nelítá 300 km/h, přesto nabízí tolik zábavy, kolik jen jezdec pobere.
Prezident a výkonný ředitel KTM prozradil, jak chce dostat Husqvarnu do popředí evropských výrobců motocyklů.


Zjednodušená definice baggeru zní: očesaný cesťák s malým štítkem a velkým předním kolem. Typickým a jedním z vůbec prvních baggerů je Harley-Davidson Street Glide. My jsme otestovali novou vylepšenou verzi Special.
Moto Morini Rebello 1200 nabízí zajímavé řešení krytu sedla spolujezdce. Ale nejen to činí z italského streetfighteru špičkovou záležitost.


Navštívili jsme firmu Temac Automotive, specializující se na výrobu těsnění. Není bez zajímavosti, že je dodavatelem těsnění Triumphu.
Jak se správně posadit a uvolnit na motocyklu, předvedl cvičený testman Honzis s redakčním Scramblerem.


Sezona srazů klepe na dveře. Máme pro vás přehled akcí a srazů, které byste neměli vynechat.


Kymco je přední výrobce skútrů. A Xciting 500 byl jeho vlajkovou lodí. Za cenu kolem 40 tisíc můžete mít maxiskútr, s nímž se dá ale vyrazit hodně daleko od rodného domu.
Výstroj na čopr je hodně specifická. Často se hledí víc na vzhled než na bezpečnost. Proto jsou kožené křiváky a kalhoty s třásněmi stále v módě. Jak dál se voháknout na čopra? Odpoví David.


Jihoafričan Jon Ekerold vyhrál v roce 1980 mistrovství světa třistapadesátek a to i přesto, že startoval na soukromém stroji a bez podpory silných sponzorů.


Herec Petr Nárožný je především pan komik. Málokdo ale ví, že je velkým fanouškem motocyklů a motocyklových závodů a sám na motocyklech i jezdil.
130 km/h na pinckovi? Není problém. Stačí pár úprav, které rozhodně nezruinují rodinný rozpočet a můžete závodit.


Valentino vyhrál velkou cenu Kataru. Rea nemá konkurenci ve WSBK. Libor Podmol načal druhou stovku závodů v MS a Offroad Maraton poběží v televizi...




Další iČMN články

  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • 15 ročník výstavy přestaveb Bohemian Custom Bike
  • MOTO VÝSTAVA LIBEREC 2019

Články na MotoLife

  • Špeciálne farby MotoGP - 2010 až 2021
  • Drnovy testy z pravěku - Aprilia RSV 1000R |  Ducati 999 | Suzuki GSX-R 750
  • Špeciálne farby MotoGP - 2003 až 2009
  • Motorbike 9/2021
  • Drnovy testy z pravěku - 2005 Suzuki GSX-R 600

Příspěvky motorkářů

Miluju motorky
před 2 dny v 11:22
Memoriálu Luboše Tomíčka za dveřmi!

52. ročník Memoriálu Luboše Tomíčka se uskuteční 4. října, den po Zlaté přilbě, s ročním zpožděním. Původně plánovaný 52. ročník na loňský rok se nemohl kvůli zpřísnění vládních opatření konat. Z tohoto důvodu museli pořadatelé z Auto klubu Markéta závod odložit. Věříme, že se v letošním roce situace opakovat nebude a všichni si budou moci společně opět uctít památku skvělého československého jezdce na stadionu Markéta.

Harmonogram závodu:
13:00        Otevření pokladen
16:00        Otevření stadionu
18:00        Slavnostní nástup
18:10        Start závodu
cca 20:30    Konec závodu
20:40        Závěrečný ohňostroj

Zdroje: Auto klub Markéta při PSK Olymp Praha

#serimotostories #milujumotorky
Miluju motorky
před 2 dny v 10:28
Společnost Piaggio Group pokračuje v boji na ochranu svých produktů před padělateli!

Piaggio Group vyhrává soud první instance o porušení evropského patentu proti společnosti Peugeot Motocycles v Paříži a Miláně. Po názvu Vespa je uznána také jedinečnost skútru Piaggio MP3.

Rozhodnutí pařížského soudu rovněž zakazuje společnosti Peugeot Motocycles na území Francie vyrábět, inzerovat, prodávat, dovážet, vyvážet, používat a/nebo vlastnit jakýkoli tříkolový skútr, který využívá ovládacího systému patentovaného společností Piaggio Group (včetně modelu Peugeot Metropolis), pod hrozbou zaplacení pokuty za každé padělané vozidlo.

Soud v Miláně zakazuje společnosti Peugeot Motocycles na území Itálie dovážet, vyvážet, prodávat a inzerovat (offline i online) model Peugeot Metropolis pod hrozbou pokuty ve výši € 6 000 stanovené za každé vozidlo, prodané po 30denní lhůtě od vyhlášení rozsudku. Společnost Peugeot Motocycles musí dále stáhnout všechna padělaná vozidla z prodeje v Itálii během 90 dnů pod hrozbou další pokuty ve výši € 10 000 za každý den prodlení ve vykonání příkazu.

Zdroje: Piaggio Group

#serimotostories #milujumotorky
Miluju motorky
před 4 dny v 15:59
OK, tohle skutečně stojí za přečtení, Šeri pokračuje moc pěkným článkem z prostředí MotoGP o speciálních barvách!

#serimotostories #milujumotorky
Miluju motorky
před 9 dny v 11:12
Piaty test z archívu - Drnovy testy z pravěku, tentokrát porovnávací test!

"Račte se zúčastnit vyprávění, kterak se snadno dostanete na hranu. Nechci říkat přímo snadno a bezpečně, ale rozhodně snadno a zábavně...."

#serimotostories #milujumotorky
Všechny příspěvky ...