VIDEO: On board H2R!

vydáno 11. 1. 2016, text David M. Bodlák, foto Kawasaki

Kdo přes zimu nelítá alespoň na enduru, ten si moc jednostopého vzrušení neužije. Co ale taková jízda na nejsilnější sériové motorce planety? To by vás mohlo na chvilku zaujmout.

Minulou sezonu jsme meli to štěstí, že jsme jako jedni z mála vyvolených mohli vyzkoušet přeplňovanou revoluci od Kawasaki – silniční model H2. Rande s více než 210koňovým ďáblem, plněným kompresorem, bylo famózním zážitkem, ovšem Kawasaki nabízí ještě větší ultramagořinu, nehomologovaný závodní model H2R. Na téhle motorce je extrémní všechno, ať jde o výkon 326 koní, zvuk, ze kterého vám bude stříkat krev z uší, maximálku 392 km/h nebo i cenu se sedmimístnou číslicí. H2R je málo, a proto každý, třeba i virtuální kontakt stojí za to.

Tohle video vzniklo při závěrečném konání speciální roadshow v rámci několika závodů britských superbiků. Jakožto kulturní vložka skvělá příležitost pro pár vybraných jedinců, potažmo legendárních závodníků, okusit tento maniakální stroj před zraky desetitisíců diváků. Kluci ze 44Teeth tuhle šanci dostali při finále na okruhu Brands Hatch GP. V sedle Alastair Fagan, motonovinář a bývalý závodník BSB, který si už vyzkoušel třeba i Schwantzovo GP RGV500 z roku 1993.


Diskuze k článku

Jirka 11. 1. 2016
Tohle už není motorka do běžnýho provozu

DMB 12. 1. 2016
Jirko není, H2R nemá homologaci pro silniční provoz, je to čistě "okruhová a výstavní" záležitost. Taky to má ukrutné servisní intervaly. Po 15 motohodinách běžný servis, po 60 mth repase motoru, ale ty hodiny to počítá až od 8000 otáček výš...

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife