ČMN 18/2018 právě v prodeji

vydáno 12. 9. 2018, text ČMN
Thumbnail image for http://www.motocyklovenoviny.cz/Controls/ImagerTitulka.ashx?foto=tit_2018_18.jpg

Aprilia Tuono V4 1100 RR v testu, na Honda Fest do Krkonoš jsme to vzali kolem ponorky, Ducati Scrambler v sekáči, německý Mamut v historii.
ČMN 18/2018 v prodeji od čtvrtka 14. září.


Novinky: Americký softail i na okruh

V minulých týdnech se ortodoxním fandům značky Harley-Davidson asi pořádně kroutily palce. Tento tradiční výrobce čím dál více hovoří o elektrice, a dokonce představil i cestovní enduro! Další novinka pro rok 2019 ale výše zmíněné musí potěšit.



Test: Aprilia Tuono V4 1100 RR - Hromové běsnění

Přál bych vám slyšet ten randál, když téhle V4 pořádně naložíte. Nakrmte ji, nepodělejte se a jste „quattro rázem“ v jiné dimenzi. Tam, kde platí jen ty nejzákladnější fyzikální zákony a všechno ostatní je absolutně podřadné!



Test: Yuki 125i Manxcafe - Čínský malý kafe

V segmentu stopětadvacítek naleznete na českém trhu širokou nabídku. Především to budou skútry, pár technologicky špičkových motocyklů s cenou pomalu dospělého stroje, běžné stopětadvacítky a pak jedno nepřehlédnutelné retro s cenovkou pod padesát tisíc.



Test: Honda PCX125 - Skútr na míru

Ještě víc takových prosluněných měsíců jako letos, a v České republice se budou skútry prohánět jako na italské riviéře. Velkou zásluhu na jednostopé motorizaci střední Evropy má určitě Honda PCX125.



Cestopis: Severozápadní Evropa + Honda Fest 2018, Harrachov, 23.–26.8. - Do Harrachova okolo Baltu

Na konci srpna se odehrál devátý ročník Honda Festu, tentokrát s místem dění v srdci Krkonoš. A pokud jsem to vloni do slovenského Liptovského Jána vzal z Prahy přes Litvu, tak jsem do Harrachova rozhodně nehodlal jet po boleslavské desítce na Turnov.



Rozhovor: Ondrˇej „Ombre“ Kocourek - Český mechanik u tovární Aprilie

Asi každý, kdo se trochu zajímá o sport, ví, že ve velkých cenách máme dva jezdce a v superbicích jednoho. Vlastně, pardon, žádného. Ale kdopak z vás ví, že máme reprezentanty také mezi mechaniky? Na jednoho takového jsem narazil při mistrovství světa v Brně. Jmenuje se Ondřej Kocourek, pochází z Mostu a maká pro Eugena Lavertyho v týmu Milwaukee Aprilia v mistrovství světa superbiků. Jako mechanik se musí ohánět, a tak ani při našem rozhovoru nepřestal pracovat na údržbě Lavertyho loukotí. Ondra má přezdívku Ombre.



Second hand: Ducati Scrambler Icon - Poslední mechanická zábava

Iconem to všechno začalo, díky němu se zrodila nová italská značka, pojmenovaná Scrambler Ducati. Samostatný projekt, samostatné showroomy a strůjcem všeho právě tento jednoduchý model, který spatřil světlo světa na sezonu 2015.



Přestavba: Yamaha XSR900 alias DA#13 od Diamond Atelier - Magická třináctka

Yamaha XSR900 patří mezi hojně upravované modely hlavně pod značkou Yard Built. Tento kousek ovšem mají na svědomí „diamanťáci“ z Mnichova.



Historie: Münch 4 1200TTS Mammoth - Skutečný mamut!

Celý svět ví, že prvním sériově vyráběným čtyřválcovým velkoobjemovým superbikem byla Honda CB750. Jenže to se svět mýlí. Již tři roky předtím, než nové Hondy dorazily do showroomů, totiž začala výroba jednoho z nejvýraznějších německých motocyklů, čtyřválcového Münchu známého jako Mamut.



Reportáž: W-TEC CZECH STUNT DAY 2018, 17.–19.8. - Šedesátka magorů v aréně

V druhé půlce srpna se odehrál šestý ročník akce Czech Stunt Day, která kdysi začala jako volný trénink pod názvem Český kaskadérský den. Letos už šlo o špičkový podnik, hodný postu mistrovství světa!


Aktuální vydání ČMN možno zakoupit v prodejnách tisku, případně v elektronické podobě na www.publero.com nebo www.floowie.cz.



Diskuze k článku

Pítrs 6. 12. 2018
Poslední čémenka ever, tohle číslo se ještě povedlo!!!!!! Good luck boys!

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife