Pešek je zpět v Moto GP

vydáno 21. 12. 2012, text hell, foto moto GP

Lukáš Pešek tentokrát zamířil do královské třídy MotoGP. Stane se tak v sezoně 2013 po Karlu Abrahamovi druhým českým zástupcem v této třídě.

Lukáš podepsal smlouvu s týmem IodaRacing a pojede na motocyklu CRT Suter-BMW. Smlouvu podepsal se svým dřívějším manažerem u týmu Derby Giampierem Sacchim, pod jehož vedením dosáhl v roce 2007 ve stopětadvacítkách v seriálu MS na dvě vítězství a celkově mu tehdy v této třídě patřilo čtvrté místo.
Giampiero Sacchi příchod Lukáše Peška komentoval: „Lukášův návrat je velmi vítán. Napsal několik skvělých stránek historie Derbi 125. Bude to pro něj tvrdý oříšek k rozlousknutí, který má nyní před sebou, ale jsem si jistý, že se mu může dobře dařit.“ A Lukáš to svému staronovému manažerovi ihned vrátil: „Musím poděkovat Giampierovi Sacchimu, s nímž mě pojí nádherné vzpomínky z mého závodění v GP třídy 125. Rozhodně to nebude snadný úkol, pojedu proti nejlepším světovým jezdcům, ale dám do toho to nejlepší.“
Pešek se MS silničních motocyklů zúčastnil naposledy v září 2010 ve třídě Moto2 v barvách týmu Matteoni. Tým Came Iodaracing Project začínal v roce 2012 nejprve na motocylu CRT s motorem Aprilia, později přesedlal na Suter–BMW. Tým měl do této doby jediného jezdce, třiadvacetiletého Itala Danila Petrucciho.


Diskuze k článku


Přečtěte si také

Pešek po prvním závodu sezony  8. 5. 2011  

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife