První vydán�� ČMN 2015 v prodeji

vydáno 8. 1. 2015, text PtP, foto ČMN
Thumbnail image for /Handlers/ImagerTitulka.ashx?foto=tit_2015_1.jpg

V nových ČMN srovnávací test ultimativních naháčů, test americko-anglické rarity, trojkolky Yamaha, sekáč původního Intruderu, rozhovor s Jiřím Štanclem, téma scramblery vs. kafáče a mnoho dalšího.
V PRODEJI OD 8. 1. 2015.


Na trh by se měly vrátit motocykly s logem ČZ. Nepůjde o strakonickou novinku, nýbrž podnikatelský projekt společnosti M.C.F. Jaká tedy bude nabídka? Více v aktualitách.


160, 170, 180 – to jsou hodnoty výkonu v koních u BMW S 1000 R, Aprilie Tuono V4R APRC a KTM 1290 Super Duke R. Ale nejde jen o výkon a maximální rychlost. U těchto streetfighterů oceníte i podvozek. A ač bez kapotáže, nebude se vám z okruhu chtít domů.
A ještě jedno srovnání. Tentokrát se Honzis zamýšlí nad jedničkou svého výběru. Je jí stále KTM 1190 Adventure, nebo ji z trůnu sesadil právě Super Duke R?


Pro někoho možná prapodivné spojení obřího amerického vidlicového dvouválce a britské sportovně laděné šasi může přijít přinejmenším prapodivné. Paul Sleeman se toho ale nezalekl. Koupil značku Hesketh a postavil první model nazvaný jednoduše 24.
Yamaha je teprve třetí značkou, která se pustila do výroby tříkolového skútru. Loňská novinka Tricity operuje s cenou pod 100 tisíc, což zřejmě konkurenci nenechá v klidu.


Scrambler je hit uplynulých měsíců. Podobný boom zaznamenaly před pár lety café racery. Oba typy motocyklů mají podobnou historii a často se jednotlivé kategorie prolínají. Jak by tedy měl vypadat takový správný scrambler a jak „kafáč“?
Motor Testastretta DVT s variabilním časováním ventilů, ostřejší design a moře elektroniky. Taková je nová Ducati Multistrada 1200. Vyčerpávající představení připravil Honzis.


Že se nedá vyrazit na moto dovolenou s dětmi? Dá. Stačí pořídit pořádnou sajdu a hurá na Sardinii.


Téma café racerů se ještě jednou promítne u přestavby. Tentokrát vám totiž představíme kafáč z motocyklu, u nás ne moc častého, Honda CX500. Sice jde o levný základ, přesto je to čistá práce.
V sekáči jsme se tentokrát podívali na zoubek prvním Intruderům. Ještě před deseti lety bylo normální, že velký chopper/cruiser měl objem do jednoho litru. Suzuki VS750/800 nebyly výjimkou.


Vyhrát pětkrát Zlatou přilbu v Pardubicích znamená, že jste druhý nejúspěšnější jezdec tohoto závodu. To je případ Jiřího Štancla. Ale nejen úspěchy v městě perníku zdobí tuto naši plošinářskou legendu.


Také na přelomu roku se udály motorkářské akce. Počasí dokonce přálo vánočním vyjížďkám.


Ohlédnutí za sezonou trialu WSBK, první zprávy z Dakaru, ale i rozhovor s dragsteristou Ottou Kneblem. Také o tom je sport. 




Další iČMN články

  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • 15 ročník výstavy přestaveb Bohemian Custom Bike
  • MOTO VÝSTAVA LIBEREC 2019

Články na MotoLife

  • Špeciálne farby MotoGP - 2010 až 2021
  • Drnovy testy z pravěku - Aprilia RSV 1000R |  Ducati 999 | Suzuki GSX-R 750
  • Špeciálne farby MotoGP - 2003 až 2009
  • Motorbike 9/2021
  • Drnovy testy z pravěku - 2005 Suzuki GSX-R 600

Příspěvky motorkářů

Miluju motorky
před 2 dny v 11:22
Memoriálu Luboše Tomíčka za dveřmi!

52. ročník Memoriálu Luboše Tomíčka se uskuteční 4. října, den po Zlaté přilbě, s ročním zpožděním. Původně plánovaný 52. ročník na loňský rok se nemohl kvůli zpřísnění vládních opatření konat. Z tohoto důvodu museli pořadatelé z Auto klubu Markéta závod odložit. Věříme, že se v letošním roce situace opakovat nebude a všichni si budou moci společně opět uctít památku skvělého československého jezdce na stadionu Markéta.

Harmonogram závodu:
13:00        Otevření pokladen
16:00        Otevření stadionu
18:00        Slavnostní nástup
18:10        Start závodu
cca 20:30    Konec závodu
20:40        Závěrečný ohňostroj

Zdroje: Auto klub Markéta při PSK Olymp Praha

#serimotostories #milujumotorky
Miluju motorky
před 2 dny v 10:28
Společnost Piaggio Group pokračuje v boji na ochranu svých produktů před padělateli!

Piaggio Group vyhrává soud první instance o porušení evropského patentu proti společnosti Peugeot Motocycles v Paříži a Miláně. Po názvu Vespa je uznána také jedinečnost skútru Piaggio MP3.

Rozhodnutí pařížského soudu rovněž zakazuje společnosti Peugeot Motocycles na území Francie vyrábět, inzerovat, prodávat, dovážet, vyvážet, používat a/nebo vlastnit jakýkoli tříkolový skútr, který využívá ovládacího systému patentovaného společností Piaggio Group (včetně modelu Peugeot Metropolis), pod hrozbou zaplacení pokuty za každé padělané vozidlo.

Soud v Miláně zakazuje společnosti Peugeot Motocycles na území Itálie dovážet, vyvážet, prodávat a inzerovat (offline i online) model Peugeot Metropolis pod hrozbou pokuty ve výši € 6 000 stanovené za každé vozidlo, prodané po 30denní lhůtě od vyhlášení rozsudku. Společnost Peugeot Motocycles musí dále stáhnout všechna padělaná vozidla z prodeje v Itálii během 90 dnů pod hrozbou další pokuty ve výši € 10 000 za každý den prodlení ve vykonání příkazu.

Zdroje: Piaggio Group

#serimotostories #milujumotorky
Miluju motorky
před 4 dny v 15:59
OK, tohle skutečně stojí za přečtení, Šeri pokračuje moc pěkným článkem z prostředí MotoGP o speciálních barvách!

#serimotostories #milujumotorky
Miluju motorky
před 9 dny v 11:12
Piaty test z archívu - Drnovy testy z pravěku, tentokrát porovnávací test!

"Račte se zúčastnit vyprávění, kterak se snadno dostanete na hranu. Nechci říkat přímo snadno a bezpečně, ale rozhodně snadno a zábavně...."

#serimotostories #milujumotorky
Všechny příspěvky ...