Honda nabídne levnější verzi SH

vydáno 9. 9. 2013, text Jan Rameš, foto Honda

Nemůžete si u Hondy vybrat z nabídky stopětadvacítkových skútrů? Váháte mezi Visionem, jenž je na 14“ kolech přeci jen poněkud malý, ale příjemně levný, a klasikou SH125i, větším, dražším, silnějším?

Zřejmě jako takový mezistupeň je míněn zbrusu nový SH Mode 125. Vpředu zůstalo 16“ kolo, ovšem namísto 100 má na šířku jen 80 mm, a vzadu je menší čtrnáctka, na jejíž brždění musí stačit buben (brzdy jsou však pořád propojené CBS). Nádrž se smrskla na 5,5 litru (při spotřebě rovné dva litry žádná trága), což také pomohlo snížit výšku sedla, namísto 799 je tady jen 765 mm (přestože místo na integrálku pod sedlem zůstalo), a to bude velké lákadlo hlavně pro dívky. Vzhledem k tomu, že jedna ze tří nabízených barev je růžová, je jasné, kam SH Mode 125 míří. Motor zůstal skoro stejný (start-stop systém, startování altíkem) jako ve „velkém“ esháčku, výkon se sice snížil o půl koníka na 11,5, krouťák však šel nahoru o jednoho na 12 newtonmetrů. Při výrazně nižší hmotnosti (116 místo 134 kg) lze očekávat ještě lepší dynamiku. Nová SH Mode 125 by k nám měla dorazit na přelomu září a října, oficiální cena je 64 900 Kč, čili pět tisíc pod normálním esháčkem.


Diskuze k článku


Přečtěte si také

Honda SH125i - legenda, která letos přichází v nové formě  21. 5. 2013  

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife