H2R udělala na Tourist Trophy 2015 historický zářez

vydáno 16. 6. 2015, text David M. Bodlák, foto Double Red

Nejšílenější produkční motorka, která byla kdy vyrobena, proletěla v rámci „TT parade lap“ 60kilometrovým okruhem jako blesk. 206 MPH (331 km/h) je nejvyšší rychlost, kterou se James Hillier v sedle H2R řítil na Manu po běžné okresce!

Nejslavnější roadracingový závod na světě není obyčejný podnik. Je to jedinečný svátek, ráj fanoušků i samotných jezdců a zároveň horoucí peklo, které si každoročně vezme svou daň. Je to také přehlídka osobností a techniky a letošní 108. ročník nebyl jiný. I když možná ano. Kromě spanilé jízdy okruhových es jako je Tom Sykes, Sylvain Guintoli nebo Jonathan Rea (v minulosti tu jel i Valentino Rossi) se totiž při demo jízdě objevil na trati James „Dynamite“ Hillier v sedle kompresorové Kawasaki H2R, která disponuje výkonem 326 koní. Na tomto stroji James dosáhnul rychlosti, rovnající se 92 metrům ujetým za jednu sekundu! Víc silnice nedovolila. Skutečná top speed této rakety by totiž měla být až 392 km/h (109 m/s)! Jízda na H2R po manských silnicích za neskutečného řevu otevřeného laufu, prskajícího oheň, prý byla nadpozemským zážitkem, a to i pro ostříleného závodníka, kterému se na letošní TT docela dařilo. Výrok „…the acceleration was mental…“ mluví za vše. Jukněte na on board. Naživo to muselo být neskutečné maso!



Diskuze k článku


Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife