Ducati Diavel pro příští rok s novým motorem

vydáno 16. 3. 2014, text Prochy, foto Ducati

Na Autosalonu v Ženevě se také představila Ducati a to s modernizovaným Diavelem pro rok 2015

Italská značka Ducati patří již dva roky do koncernu Volkswagen, a proto se v předvečer otevření letošního Ženevského autosalonu připomněla také na koncernovém večeru. Hlavní hvězdou zde byl nový Diavel, který přináší drobné změny vzhledu a použité techniky. Změny nejsou na pohled nijak zásadní: nový design se promítl do předního světlometu a výfukového systému. Diavel však dostal také nový agregát dvouválec Testastretta 11° se dvěma svíčkami na válec.


Agregát nabízí shodných 162 koní jako jeho předchůdce, ty však produkuje už při 9250 1/min, tedy o 250 otáček níže, než tomu bylo u původního modelu. Hlavní úpravy proběhly v upraveném sání a výfukovém systému a výsledkem je mimo jiné i o 5 kg nižší hmotnost. Zrychlení z nuly na sto za 2,65 sekundy pak hovoří samo za sebe. Ve finále by úpravy měly přispět k lepšímu zátahu ve středních otáčkách a k plynulejšímu rozjezdu. Nový Diavel je zatím pouze prototyp a před představením na podzimních výstavách jej čeká ještě hodně silničních testů. Výrobce slibuje, že novinka bude podstatně příjemnější a uhlazenější než předchozí Diavel. Upravené brzdy, jinak tvarované sedlo a jiná jízdní pozice slibují svižnější ovládání, a to i přes pořádně širokou zadní pneu 240 mm. I nadále zde budou režimy pro jízdu v dešti, město či sportovní svezení.


Na trhu se novinka z italské Bologni objeví už v dubnu a její cena bude kopírovat stávající model. V nabídce nebude chybět ani provedení Carbon.


Změny:

- přední světlo s LED diody s odlišným tvarem

- držák registrační značky umístěn na zadní jednostranné kyvné vidlici

- kryt chladiče má nový vzhled

- pohodlnější sedlo

- palubní přístrojový panel má nové zobrazení údajů na TFT displeji





Diskuze k článku


Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife