ČMN 17/2018 právě v prodeji

vydáno 15. 8. 2018, text ČMN
Thumbnail image for http://www.motocyklovenoviny.cz/Controls/ImagerTitulka.ashx?foto=tit_2018_17.jpg

Porovnali jsme cendura Honda vs. Yamaha, test Harleye Iron 1200, téma airbagy, historie slavného modelu Ducati Monster.
ČMN 17/2018 v prodeji od čtvrtka 16. srpna.


Bonhams vydraží nejstaršího Vincenta a McQueenovu Husqvarnu

Jste blázni do historických motorek? Tak to by vám neměla ujít aukce, kterou pořádá aukční dům Bonhams počátkem října v americkém Birminghamu. Je to sice až za dlouho, ale pokud byste měli zálusk na dva nejlahodnější kousky, tak ať máte čas spořit, haha.


Test: Honda CRF1000L2 Africa Twin Adventure Sports vs. Yamaha XT1200ZE Super Ténéré Raid Edition - Souboj titánů

Ve své době byly tyhle dva stroje největšími dobrodruhy a zůstaly jimi i po skončení výroby. Roky jsme čekali na jejich nástupce. A teď? Co myslíte, dokáží si konkurovat i ve svém moderním pojetí?


Test: Harley-Davidson Iron 1200 - Potěšení za hrst dolarů (teda vlastně eur)

Chcete slyšet závěrečné hodnocení hned na začátek? Tak jo. Nejlepší Sportster, na kterém jsem kdy jel. Tečka. A přitom je to nejlevnější dvanáctikilo, navíc o prdlajs dražší než dorostenecká 883. Buď jsem se zbláznil já, nebo Amíci…


Test: Suzuki Burgman 400 ABS - Praotec všech maxíků

Uznávám, ten nadpis není zrovna nejlepší. Může totiž vyvolat zdání, že Burgman 400 je starý kmet, dinosaurus, který nemá v dnešním světě místo. Ale co byste napsali vy? Vždyť právě Burgman 400 to všechno maxiskútrové bláznění před 20 lety začal!



Cestopis: Alpy - Na skok za krásami velehor

Ani dva roky, ani dva měsíce, ani dva týdny prázdnin, prostě jen dva dny volna na to, vyjet si s mojí Africou, která zevluje v garáži přes sezonu i mimo ni. Co všechno se dá zažít za osmačtyřicet hodin?



Téma: Airbagy - Jako hráči ragby…

…vypadají piloti Moto GP, když se po pádu zvednou z prachu. Ta nafouknutá ramena se nedají přehlédnout. Technologie airbagů se ale pozvolna dostává i do běžného motocyklového života. Existuje více variant.



Second hand: BMW S 1000 RR - Superbiková zbraň

Když se výrobce cestovních boxerů pustil do vývoje závodního superbiku, byl to šok pro fanoušky značky. A když pak byla hotová sériová verze, byl to šok pro celý svět. Nic předtím nikdy nejelo tak, jako S 1000 RR!



Přestavba: Harley-Davidson Fat Bob jako Fat Max od Game Over Cycles - Tlusťoch z Polska malým králem

Z našeho regionu měl v Bitvě králů našlápnuto nejlépe, ale nakonec zůstal jen finalistou, stejně jako pražský Fat Bob Freedom a plzeňský Freedom 883. Škoda na něj jen tak zapomenout…



Historie: 25 let Ducati Monster - Tajný příběh Ducati Monster

Před 25 lety představila Ducati nahatý streetfighter Monster, který jí doslova zachránil krk. Vytvořil si ho sám pro sebe tajně mladý designér Miguel Ángel Galluzzi a panuje kolem toho spousta mýtů a polopravd. Jak to tenkrát doopravdy bylo? A kde se vlastně vzal ten slavný Galluzzi? Nechme ho vyprávět…



Sport: Monster Energy Grand Prix České republiky - Kubajz doma na bedně!

Devět let po Lukáši Peškovi se podařilo českému závodníkovi vystoupit v domácí velké ceně na stupně vítězů, což byl ten nejvýraznější okamžik celého závodního víkendu na brněnském Masarykově okruhu. A Filip Salač zažil premiéru v mistrovství světa. Kupodivu ani jednu třídu nevyhráli Španělé.


Aktuální vydání ČMN možno zakoupit v prodejnách tisku, případně v elektronické podobě na www.publero.com nebo www.floowie.cz.



Diskuze k článku


Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife