BMW a cestování - osmistovka ve variantě GT

vydáno 18. 7. 2013, text Jan Rameš, foto David M. Bodlák

Byla to právě cestovní motorka, v které měl dvouválcový řaďák svou premiéru. V roce 2006 se začaly prodávat polokapotovaná sportovně-cestovní F 800 S a zároveň s ní i celokapotovaný cesťáček F 800 ST, který v nabídce vydržel až do loňska.

Mně osobně se estéčko nikdy nijak zvlášť nelíbilo, bylo takové hranaté, geometrické, hlavně v čelní části. Právě čumák je na gétéčku nejvíce upravený a podle mého názoru vypadá novinka podstatně lépe než stařenka. Čiší z ní dynamika a velké plégo vysloveně láká k tomu, abyste nacvakli příplatkové kufry nového typu a vyrazili hodně daleko.

K jakým změnám došlo na podvozku, na stupačkách, na řídítkách.... to už vám prozradí Honzis v testu v ČMN 15, které vyjdou 25. července 2013.


Přečtěte si také

Postavili jsme proti sobě BMW R 1200RT a K 1600 GT.  25. 7. 2013  

Další iČMN články

  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • 15 ročník výstavy přestaveb Bohemian Custom Bike
  • MOTO VÝSTAVA LIBEREC 2019

Články na MotoLife

  • Motorbike 12/2024
  • Motorbike 11/2024
  • Motorbike 10/2024
  • Hvězdné Dymokury!
  • Motorbike 9/2024

Aktuálně na MotoLife

Příspěvky motorkářů