BMW a cestování - osmistovka ve variantě GT

vydáno 18. 7. 2013, text Jan Rameš, foto David M. Bodlák

Byla to právě cestovní motorka, v které měl dvouválcový řaďák svou premiéru. V roce 2006 se začaly prodávat polokapotovaná sportovně-cestovní F 800 S a zároveň s ní i celokapotovaný cesťáček F 800 ST, který v nabídce vydržel až do loňska.

Mně osobně se estéčko nikdy nijak zvlášť nelíbilo, bylo takové hranaté, geometrické, hlavně v čelní části. Právě čumák je na gétéčku nejvíce upravený a podle mého názoru vypadá novinka podstatně lépe než stařenka. Čiší z ní dynamika a velké plégo vysloveně láká k tomu, abyste nacvakli příplatkové kufry nového typu a vyrazili hodně daleko.

K jakým změnám došlo na podvozku, na stupačkách, na řídítkách.... to už vám prozradí Honzis v testu v ČMN 15, které vyjdou 25. července 2013.


Přečtěte si také

Postavili jsme proti sobě BMW R 1200RT a K 1600 GT.  25. 7. 2013  

Další iČMN články

  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • 15 ročník výstavy přestaveb Bohemian Custom Bike
  • MOTO VÝSTAVA LIBEREC 2019

Články na MotoLife

  • Motorbike 9/2025
  • Motorbike 7-8/2025
  • Motorbike 6/2025
  • Motorbike 5/2025
  • Motorbike 4/2025

Aktuálně na MotoLife

Příspěvky motorkářů

MotoLife
30. srpna
Prague Harley Days - do spanilé jízdy se zapojil i prezidentský pár
MotoLife
1. srpna
Nekonečné zatáčky, výhledy na třítisícové štíty a asfalt, kam oko dohlédne. Kde to je ale nejlepší?
Moto.cz
25. července
Velká reportáž z Velké ceny České republiky, GP Brno 2025 👍 🥰 🏍 www.moto.cz/.../3036-velka-cena-ceske-republiky-gp-brno-2025-reportaz
Všechny příspěvky ...