Honzis
vydáno 2. 9. 2010
---------------------
foto: David M. Bodlák
Ducati Monster 1100 vs. Honda CB1000R, naháče s tahem lokomotivy
Říká se, že čtyřválce táhnou nahoře a dvouválce dole. A že dvouventilový vzducháč pojede hůř než čtyřventilový vodník. Ale lidé toho napovídají...

Ducati Monster 1100 vs. Honda CB1000R

Thumbnail image for /Handlers/ImagerTitulka.ashx?foto=tit_2010_35.jpg
Byly časy, kdy motocykly Ducati byly cenově dostupné jen pro společensky hodně dobře situované jedince. Bývaly časy, kdy střední otáčkové pásmo u čtyřválce bylo "do počtu" a bylo potřeba jej točit. Bývaly časy - no, to už ne, tenhle vzduchem chlazený dvouventil Ducati tahal vždycky mocně. Ale taky bývaly časy, kdy nežral pouhých pět litrů při slušném kvapíku. O tom, jak se časy změnily, se dočtete v testu, který vychází ve čtvrtek 2. záříČMN 35, tady se zatím můžete na Monstera i cébéčko podívat z mnoha úhlů.


Další iČMN články

  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>Nejmenší z&nbsp;rodu
  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>2 x&nbsp;Fun
  • <span style="color: red">ČMN 2007: </span>Spaghetti Western

Články na MotoLife

  • Motorbike 7-8/2025
  • Motorbike 6/2025
  • Motorbike 5/2025
  • Motorbike 4/2025
  • Motorbike 3/2025

Příspěvky motorkářů

MotoLife
1. srpna
Nekonečné zatáčky, výhledy na třítisícové štíty a asfalt, kam oko dohlédne. Kde to je ale nejlepší?
Moto.cz
25. července
Velká reportáž z Velké ceny České republiky, GP Brno 2025 👍 🥰 🏍 www.moto.cz/.../3036-velka-cena-ceske-republiky-gp-brno-2025-reportaz
MotoLife
12. července
Tipy na nejlepší trasy a rady pro bezpečnou jízdu
Všechny příspěvky ...