Kawa ER-6n proti Vévodovi od KTM

vydáno 20. 12. 2012, text jr, foto dmb

Prakticky stejný výkon, podobná cena, akorát hmotnost a počet válců se liší. Navíc Kawu ER-6n Kátéemka vytipovala jako hlavního konkurenta svého nového Duka. To ukazuje, jak moc se Vévoda změnil.

Honzis, náš redaktor a testman v jedné osobě by ještě před rokem a půl tohle srovnání považoval za zcestné. Duke, to bylo ostré polozávodní náčiní, a i když ho měl rád, byl podle něj úzce zaměřený, pro běžný provoz nepohodlný a vlastně i nevhodný… Nyní jsou to soupeři bojující o stejné zákazníky, protože KTM Vévodu totálně předělala. Hlavně tematicky. Jaký je tedy nový Duke 2012? A co se změnilo na Kawasaki ER-6n? Jak uspěly ve srovnávacím testu?

To se dočtete v prvním vydání Českých motocyklových novin roku 2013, které jsou v prodeji od 10. ledna.



Diskuze k článku

hrabje_olaf 22. 12. 2012
to vysedávání na kačeně je v zatáčce nutností ? nebo je to jen styl jízdy zkušebního jezdce

david 9. 1. 2013
asi jo ... :-D a taky dotaz ... to je umyslne ta jizda na lachtana na tej kawe ? :-D to vypada ze uz je predem odepsana proti ktm :-D

JakeSMC 16. 1. 2013
Tenhle zkušební jezdec nikdy nic pořádnýho nepředved tak .... aspoň vysedává :))

Honzis ČMN 20. 3. 2013
2hrabje_olaf: otázka navyklého jízdního stylu, nic jinýho. Speciálně na takhle lehký motorce člověk nemusí dělat skoro nic, a ona zatočí. Jinak fyzika platí jako na jakýkoli jiný motorce, čili víc těžiště dovnitř zatáčky rovná se nutnost menšího náklonu pro stejnou rychlost, čili "safety first" :-) 2david: Mišák asi zrovna neměl den, jinak se hejbe normálně. Ale je fakt, že to vypadá trochu žertovně 2JakeSMC: dík ;-)

Další články z archivu

  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>Nejmenší z&nbsp;rodu
  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>2 x&nbsp;Fun
  • <span style="color: red">ČMN 2007: </span>Spaghetti Western

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife