Nová řada BMW K 1600 GT/GTL

vydáno 18. 1. 2011, text mc, foto BMW

BMW přichází na trh se svým luxusním strojem BMW K 1600 GT a BMW K 1600 GTL.

Luxusní cestovní motocykl BMW K 1600 GTL splní nejvyšší požadavky jezdce a spolujezdce. Ergonomika jezdeckého posezu je uzpůsobena dlouhým vzdálenostem. Stupňovitá pozice sedla pro spolujezdce je kompenzovaná velmi ergonomicky dobře umístěnými stupačkami, posunutí řídítek dozadu zaručuje jízdu ve vzpřímené poloze jak řidiče, tak jeho tandemisty.


 



Stejně jako 1600 GT, tak i 1600 GTL má mnoho exkluzivních doplňků již ve standardní výbavě. Samozřejmostí jsou xenonové světlomety, vyhřívaná řídítka i sedlo, tempomat i palubní počítač. Stroj BMW K 1600 GTL má jednoznačně namířeno stát se vlajkovou lodí motocyklů BMW kategorie touring.


 



Již v roce 2009 představila BMW koncept šestiválcového, řadového motoru, který využívá právě 1600 GT a GTL. Perfektně klidný chod motoru s maximálním využitím vysokého výkonu a točivé síly je výsledkem sedmdesátileté práce na vývoji podobných motorů, které BMW používá ve svých automobilech. Maximální účinnost a dynamika chodu je čísly vyjádřená v 118 kW (160 HP).




Několik důležitých bodů o BMW K GT/GTL

- nový motor vyrobený na základě sedmdesátiletého vývoje

- 118 kW (160HP) při 7 500 ot./m. a s maximálním točivým momentem 175 Nm při 5000 ot./min

- již při 1500 ot/min dosaženo přes 70 % maximálního točivého momentu

- nejlehčí a nejkompaktnější řadový šestiválec (102,6 kg a 560 mm)

- tři režimy chodu motoru (déšť, silnice, dynamika)

- aktivní funkce ABS




 




Diskuze k článku


Další články z archivu

  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>Nejmenší z&nbsp;rodu
  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>2 x&nbsp;Fun
  • <span style="color: red">ČMN 2007: </span>Spaghetti Western

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife