Jakub Dražan
vydáno 30. 3. 2008
---------------------
foto: www.arrow.it
Designerské orgie konstruktérů Hondy vs. vývoj továren laděných výfuků
Již na podzim vyvolal design nové generace řady Fireblade od Hondy velké rozepře. Někomu seděl, někomu ne a jinému se zalíbil třeba až po shlédnutí na vlastní oči. Co ale s Fárošem udělá nějaký "apgrejdový" díl... například laděný výfuk?

Arrow pro Hondu

Na první pohled je na sériovém Firebladu patrná snaha designerů a nenápadné, splývající přechody linek, jak na kapotážích, tak i ostatních dílech. Jedním takovým prvkem je i výfuk, plynule navazující na spodní část právého boku kapotáže.
Leckoho asi napadlo, jak ta motorka bude vypadat s laděným výfukem. No a odtajnění této otázky nám přinesl italský výrobce, prosazující bezbariérový odvod výfukových plynů, ARROW. Tato značka představila své novinky pro rok 2008, zahrnující i kompletní výfukový systém právě pro Fireblada roku 08. Žádné parametry neznáme a tak se můžeme na věc dívat pouze z designérského hlediska...


Další iČMN články

  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>Nejmenší z&nbsp;rodu
  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>2 x&nbsp;Fun
  • <span style="color: red">ČMN 2007: </span>Spaghetti Western

Články na MotoLife

  • Motorbike 4/2024
  • Motorbike 3/2024
  • Motorbike 1-2/2024
  • Motorbike Katalog motocyklů, skútrů a čtyřkolek 2024
  • Motorbike 12/2023

Příspěvky motorkářů

Moto.cz
14. února
Silniční závody motocyklů v Československu v roce 1957 - Kompletní výsledky a popis sezóny na webu 🥰 ❤️ 🏍
MotoRoute
2. února
MotoRoute 1/2024 - vychází 7. února 👈
Všechny příspěvky ...