Ducati Diavel pro příští rok s novým motorem

vydáno 16. 3. 2014, text Prochy, foto Ducati

Na Autosalonu v Ženevě se také představila Ducati a to s modernizovaným Diavelem pro rok 2015

Italská značka Ducati patří již dva roky do koncernu Volkswagen, a proto se v předvečer otevření letošního Ženevského autosalonu připomněla také na koncernovém večeru. Hlavní hvězdou zde byl nový Diavel, který přináší drobné změny vzhledu a použité techniky. Změny nejsou na pohled nijak zásadní: nový design se promítl do předního světlometu a výfukového systému. Diavel však dostal také nový agregát dvouválec Testastretta 11° se dvěma svíčkami na válec.


Agregát nabízí shodných 162 koní jako jeho předchůdce, ty však produkuje už při 9250 1/min, tedy o 250 otáček níže, než tomu bylo u původního modelu. Hlavní úpravy proběhly v upraveném sání a výfukovém systému a výsledkem je mimo jiné i o 5 kg nižší hmotnost. Zrychlení z nuly na sto za 2,65 sekundy pak hovoří samo za sebe. Ve finále by úpravy měly přispět k lepšímu zátahu ve středních otáčkách a k plynulejšímu rozjezdu. Nový Diavel je zatím pouze prototyp a před představením na podzimních výstavách jej čeká ještě hodně silničních testů. Výrobce slibuje, že novinka bude podstatně příjemnější a uhlazenější než předchozí Diavel. Upravené brzdy, jinak tvarované sedlo a jiná jízdní pozice slibují svižnější ovládání, a to i přes pořádně širokou zadní pneu 240 mm. I nadále zde budou režimy pro jízdu v dešti, město či sportovní svezení.


Na trhu se novinka z italské Bologni objeví už v dubnu a její cena bude kopírovat stávající model. V nabídce nebude chybět ani provedení Carbon.


Změny:

- přední světlo s LED diody s odlišným tvarem

- držák registrační značky umístěn na zadní jednostranné kyvné vidlici

- kryt chladiče má nový vzhled

- pohodlnější sedlo

- palubní přístrojový panel má nové zobrazení údajů na TFT displeji





Další články z archivu

  • iCMN má nový kabát
  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • Nedožitých 20 let ČMN

Články na MotoLife

  • Tesi H2 - nová přeplňovaná bestie od Bimoty
  • Šeri testuje - Honda CB1000R Neo Sports Cafe
  • Velká čtyřka - jeden za všechny, všichni na baterky
  • Nová trojice modelů CB500F, CBR500R a CB500X!
  • Filip Salač nahradí zraněného Hřavu

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Příspěvky motorkářů

Bikes.cz
před 2 dny ve 20:43
Jawa v Indii úspěšnější než Harley? Harley-Davidson pomalu opouští největší světový trh.
Euro Bike Fest
před 2 dny v 16:47

EURO BIKE FEST 2020 (Official aftermovie)
Časopis Motorbike
před 4 dny ve 21:44
Milan Engel o řecké rally - "S výkonem jsem spokojený, samozřejmě by to mohlo být lepší, ale druhé místo je druhé místo..."
Všechny příspěvky ...