Další přestavbou z projektu Yamaha Yard Build a zároveň oslavou třiceti let VMAXe je dílo stavitele Jense vom Braucka.
Yamaha ke třicetinám svého kultovního modelu připravila výroční karbonovou edici (více zde). Současně však vznikla v kolínské dílně (myšlen německý Kolín nad Rýnem) JvB-moto stavba nazvaná Infrared zařazená do projektu Yamaha Yard Built, ale taktéž oslavující kulatiny VMAXe. Jens vzal na zřetel výkonný motor a celou stavbu tak stylizoval na pomezí dragsteru a café racera.
Vzato od přední části JvB snížil řídítka namontováním "racingových" dvoudílných. Do vidlic umně zapustil decentní karbonové světlo a celý předek vyšperkoval dragsterovým otáčkoměrem Autometer. Nad přední kolo vyrobil minimalistický blatníček, jak jinak než z karbonových vláken.
Nádrž není nádrž, ale karbonový kryt upraveného airboxu. Jasné oranžovo-červené lakování je doplněno o původní hliníkové bočnice s ústím sání. Pravá nádrž je ručně dělaná a umístěná pod sedlo. Víčko nádrže je zakomponováno do "bobku" za sedlem. Je jasné, že na tomhle showbiku kočenu nesvezete.
Také výfukové svody 4-1 jsou dílem JvB, pouze doplněné o laděnou koncovku Termignoni. Na první pohled plná kola jsou menší kamufláží. Jde o karbonové kryty, které jsou sice efektní, ale nejspíš absolutně nepraktické. A ještě krátký návrat k výraznému, pro VMAXe tolik netypickému lakování. JvB se inspiroval u skutečného továrního GP týmu z roku 1985, tedy roku zrození legendy zvané VMAX.
Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!
Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.
Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.