Další přestavbou z projektu Yamaha Yard Build a zároveň oslavou třiceti let VMAXe je dílo stavitele Jense vom Braucka.
Yamaha ke třicetinám svého kultovního modelu připravila výroční karbonovou edici (více zde). Současně však vznikla v kolínské dílně (myšlen německý Kolín nad Rýnem) JvB-moto stavba nazvaná Infrared zařazená do projektu Yamaha Yard Built, ale taktéž oslavující kulatiny VMAXe. Jens vzal na zřetel výkonný motor a celou stavbu tak stylizoval na pomezí dragsteru a café racera.
Vzato od přední části JvB snížil řídítka namontováním "racingových" dvoudílných. Do vidlic umně zapustil decentní karbonové světlo a celý předek vyšperkoval dragsterovým otáčkoměrem Autometer. Nad přední kolo vyrobil minimalistický blatníček, jak jinak než z karbonových vláken.
Nádrž není nádrž, ale karbonový kryt upraveného airboxu. Jasné oranžovo-červené lakování je doplněno o původní hliníkové bočnice s ústím sání. Pravá nádrž je ručně dělaná a umístěná pod sedlo. Víčko nádrže je zakomponováno do "bobku" za sedlem. Je jasné, že na tomhle showbiku kočenu nesvezete.
Také výfukové svody 4-1 jsou dílem JvB, pouze doplněné o laděnou koncovku Termignoni. Na první pohled plná kola jsou menší kamufláží. Jde o karbonové kryty, které jsou sice efektní, ale nejspíš absolutně nepraktické. A ještě krátký návrat k výraznému, pro VMAXe tolik netypickému lakování. JvB se inspiroval u skutečného továrního GP týmu z roku 1985, tedy roku zrození legendy zvané VMAX.