EICMA 2014: Tygrů plná smečka

vydáno 7. 11. 2014, text PtP, foto Triumph

Triumph představil během milánského veletrhu novinky ze své modelové řady Tiger.

Konkrétně jde o menší objemovou verzi 800 ccm. Ta bude v roce 2015 nabízena ve dvou, respektive čtyřech modelech. Zatímco XR a XRx jsou spíše určeny pro silniční vyžití, XC a XCx mají ambice také na terén. Malé písmeno „x“ pak znamená nadstavbu v podobě různých elektronických vychytávek.

Rozdíl mezi XR a XC je především v podvozku. XC má drátěná kola o průměrech 21 a 17 palců. Silniční model má kola paprsková a přední o průměru 19 palců. Tlumiče má XC plně nastavitelné od WP a s vyšším zdvihem (215 mm). Tím pádem je i výš sedlo o tři cenťáky (840–860 mm).

Důležitá je ovšem elektronika obou modelů. Standard je vypínatelné ABS a kontrola trakce. Pokud zvolíte příplatkové modely „x“, získáte navíc tři palivové mapy a dva jezdecké módy (silnice-offroad).

Triumph se zaměřil také na nižší spotřebu paliva, jež by nyní měla znamenat dojezd až 437 km na jednu nádrž.



Další iČMN články

  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • 15 ročník výstavy přestaveb Bohemian Custom Bike
  • MOTO VÝSTAVA LIBEREC 2019

Články na MotoLife

  • Motorbike 4/2025
  • Motorbike 3/2025
  • Motorbike 1-2/2025
  • RACING PARTY 2024
  • Motorbike Katalog motocyklů, skútrů a čtyřkolek 2025

Příspěvky motorkářů

MotoRoute
před 8 dny v 15:54
MotoRoute Magazin 2/2025 od 9. dubna v prodeji
MotoLife
16. dubna
Fotogalerie ze zahájení motorkářské sezóny
MotoLife
11. dubna
Nehodovost motorek roste. Začátek sezony je rizikový
Všechny příspěvky ...