EICMA 2014: Tygrů plná smečka

vydáno 7. 11. 2014, text PtP, foto Triumph

Triumph představil během milánského veletrhu novinky ze své modelové řady Tiger.

Konkrétně jde o menší objemovou verzi 800 ccm. Ta bude v roce 2015 nabízena ve dvou, respektive čtyřech modelech. Zatímco XR a XRx jsou spíše určeny pro silniční vyžití, XC a XCx mají ambice také na terén. Malé písmeno „x“ pak znamená nadstavbu v podobě různých elektronických vychytávek.

Rozdíl mezi XR a XC je především v podvozku. XC má drátěná kola o průměrech 21 a 17 palců. Silniční model má kola paprsková a přední o průměru 19 palců. Tlumiče má XC plně nastavitelné od WP a s vyšším zdvihem (215 mm). Tím pádem je i výš sedlo o tři cenťáky (840–860 mm).

Důležitá je ovšem elektronika obou modelů. Standard je vypínatelné ABS a kontrola trakce. Pokud zvolíte příplatkové modely „x“, získáte navíc tři palivové mapy a dva jezdecké módy (silnice-offroad).

Triumph se zaměřil také na nižší spotřebu paliva, jež by nyní měla znamenat dojezd až 437 km na jednu nádrž.



Další iČMN články

  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • 15 ročník výstavy přestaveb Bohemian Custom Bike
  • MOTO VÝSTAVA LIBEREC 2019

Články na MotoLife

  • Motorbike 7-8/2024
  • Kompletní průvodce motocyklovými výfuky: od sportovních po turistické
  • Motorbike 6/2024
  • Motorbike 5/2024
  • Motorbike 4/2024

Příspěvky motorkářů

Moto.cz
před 2 dny v 18:53
Fotogalerii z nedělních závodů mistrovství světa superbiků konaných na autodromu v Mostě, které také zcela ovládl Turek Toprak Razgatlioglu naleznete na našem webu 🥰 📷
www.moto.cz/.../931-worldsbk-most-2024-fotogalerie-z-nedelnich-zavodu
MotoLife
27. června
Kaskadérský souboj - Pepa Sršeň vs Adam Peschel
Všechny příspěvky ...