Vectrix VX-1 a VX-2 elektromotocyklem roku

vydáno 17. 5. 2011, text mc, foto Vectrix

Stroje Vectrix VX-1 Li/Li+ a VX-2 se mohou pyšnit titulem nejlepší elektroskútr Evropy.

V rámci akce „Clean Week“, která proběhla na belgickém závodním okruhu Zolder, byl vyhlášen i nejlepší evropský elektroskútr roku. Tím se stal stroj, resp. dva stroje, firmy Vectrix. Celkově se v soutěži bojovalo v kategoriích elektroskútr s rychlostí do 25 km/h, dále v kategorii s rychlostí do 45 km/h, přes 45 km/h, elektrokolo, elektročtyřkolka a elektromotocykl (rozdělen do podkategorií silniční, terénní a MX).

Komise byla složená z novinářů z Belgie, Nizozemí, Německa, Francie, Španělska, Skandinávie, Británie, Itálie, Švýcarska, a Rakouska. Hlavními bodovanými sekcemi byla ekočást strojů (spotřeba, emise, a hluk), dále se koukalo na délku ujetých kilometrů, možnosti a kvalitu dobíjení, cenu, výkon a spotřebu, ale i dostupnost na trhu a estetiku výrobku.

Stroj Vectrix VX-1 Li/Li+ vyhrál kategorii přes 45 km/h, zatímco jeho slabší „bráška“ Vetrix VX-2 byl nejlépe hodnocen v kategorii elektroskútrů do 25 km/h.

Stroj Vectrix VX-1 Li a Li+ je nejnovější generací výrobků společnosti Vetrix. Stroj se výborně hodí pro běžnou potřebu, ale i pro náročnější požadavky. Samozřejmostí je nulová emise. Model VX-1 Li se dodává se 30ampérovou baterií, zatímco LX-1 Li+ má baterii silnou 42 ampérů. VX-1 je hodnocen pro svůj tuhý rám, nízké těžiště a dobře rozložené váze. Váha stroje je 193 kg u modelu Li, zatímco u modelu Li+ váha vystoupá na 209 kg. Oba modely jsou schopné dosáhnout rychlosti až 110 km/h. Stroj VX-1 Li při rychlosti v průměru 80 km/h ujede přibližně 80 kilometrů, verze Li+ při rychlosti 110 km/h ujede cca 100 kilometrů, vše samozřejmě v závislosti na terénu.

Stroj VX-2 je navržen pro městský provoz. Se svou nižší rychlostí se hodí pro krátké cesty za nákupy či kratší příměstské cestování. Jedná se o ekvivalent ke spalovacímu motoru 50 cm3.



Nepřehlédni na MotoLife

  • Motorbike 5/2020
  • Bridgestone rozšiřuje portfolio o čtyři nové pneumatiky s vynikající adhezí a ovladatelností
  • Motorbike 4/2020
  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Aktuálně na MotoLife

Příspěvky motorkářů

Bikes.cz
před 8 hodinami
     0   0
Pohodlné ojeté motorky od Honzy Karáska
Bikes.cz
před 12 hodinami
     0   0
Top 5 nejrychlejších motorek
Bikes.cz
včera ve 23:08
     0   0
Nehoda motorkářky ve 190 km/h - chyběl tlumič řízení❗️
Magazín Motoroute
včera ve 22:35
     0   0
Novinka z dílny MaxTo s možností spárování s telefony, bluetooth sluchátky, GPS či hudebním přehrávačem.
Všechny příspěvky ...