Indian je opět zpátky!

vydáno 7. 8. 2013, text Honzis, foto Indian

Její znovuzrození v roce 2006 vypadalo slibně, ovšem krize, která přišla o dva roky později, všechny naděje pohřbila. V roce 2011 koupil značku koncern Polaris, který Indiana zařadil vedle své další motocykly, prodávané pod značkou Victory. Manažerům v H-D se z toho musí dělat špatně…

V sobotu 3. srpna byly při známé Sturgis Rally představeny tři zbrusu nové Indiany: „čistý“ cruiser Chief Classic, nastrojený Chief Vintage s plexi a koženými brašnami, a konečně bagger Chieftain s kufry a přední kapotou. Modely spojují hluboké blatníky, ten přední se soškou indiána, a samozřejmě použitý motor nazvaný Thunder Stroke 111 s tvary podobnými motorům Indian ze 40. let. Vzduchem chlazený dvouválec má objem 1819 kubíků, výkon výrobce, stejně jako u H-D, neuvádí, krouťák však činí úctyhodných 161 newtonmetrů při 3000 otáčkách. Převodovka je šestistupňová, sekundární převod samozřejmě ozubeným řemenem. Motor je uložený v hliníkovém rámu, do standardní výbavy patří ABS, tempomat či bezklíčkové zapalování. Provozní hmotnosti činí 370, 370 a 385 kg včetně plné nádrže na 20,8 litru. Do světa by se první prodejní kusy již měly rozvážet, cenově vycházejí Indiany zhruba o 10 až 15 procent dráž než srovnatelné modely od H-D. A my pro vás již připravujeme první test.


Diskuze k článku


Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife