Co je nového ve vánočních ČMN

vydáno 22. 12. 2014, text PtP, foto Honzis
Thumbnail image for http://www.motocyklovenoviny.cz/Controls/ImagerTitulka.ashx?foto=tit_2014_26.jpg

Kromě běžných článků jsme pro vás připravili také něco navíc, co se jindy v roce v novinách otisknout nedá.

Znáte projekt „Moto cestou necestou“? Určitě jste se s ním již setkali na obrazovkách prostřednictvím televize Prima. Partička známých osobností se na motorkách, případně čtyřkolkách vydává na dobrodružné cesty. Další adventura tohoto projektu startuje již za pár dní a povede po Jižní Americe. V sedlech budou herci Pavel Liška a Jan Révai, motorkářka Hanka Ptáčková a autor projektu Egon Kulhánek. České motocyklové noviny jsou mediálním partnerem, takže vás o této zajímavé cestě budeme pravidelně informovat. Jsme také partnerem ČMN Prospeed Endurance Cupu. Jak název říká, další ročník se ponese v duchu vytrvalostních závodů. V ČR ojedinělá záležitost, takže si nenechte ujít informace i samotné závody.


Postavit vedle sebe do jednoho článku cestovatelskou KTM, futuristickou Ducati, retro Hondu a městský skútr Vespa, to chce odvahu a myšlenku. My jsme to udělali a naše letošní vysněné motorky vzájemně porovnali.

Yamaha SR400 opravdu není retro. To je prostě originál. Jakou ji před pětatřiceti lety vyrobili, taková je prakticky dodnes. Má vůbec dnešním jezdcům co nabídnout?

Turbo! Mezi autotunery jistě magické slovo. Ale i u nás motocyklistů zvyšuje tep. Jako když osedláte Suzuki XN85 Turbo z roku 1983 nebo úplně novou kompresorovou Kawasaki Ninja H2/H2R.

H-D Electra Glide na cestě kolem světa. To je prostě sen. Splněný sen Pavla Šnajdra. Tentokrát v domovské zemi H-D v USA. Nejen o setkání s W. G. Davidsonem ve velkém rozhovoru.

Naší redakci vyrůstá silná (početná) druhá generace. Jak vnímají ČMN děti práci svých rodičů? Někdy fakt úsměvně: Proč chodit do práce, když peníze rozdává bankomat na rohu ulice? V sekáči se tentokrát mrkneme na zoubek českému enduru/motardu Blata 125 BXE/BXM.

Před šedesáti lety řekli soudruzi, že spojí Jawu s ČZ a vytvoří jednotnou řadu. Co nejvíc společných dílů, co nejmenší konkurence. Tak se do prodeje dostala kývačka napůl dělaná v Týnci, napůl ve Strakonicích. Motorka bez domova se stala naším nejúspěšnějším modelem.

Jde dohromady Antonín Panenka a motocykly? Jde. Tento exekutor nejslavnější penalty v dějinách fotbalu jezdil na tréninky na motorce. Další legendou je MV Agusta 500-3. Tříválec, se kterým svého času božský Ago drtil soupeře.

Zlatá řídítka letos vyhrál Libor Podmol. V celkovém hodnocení MS FMX nakonec skončil až třetí, ale má na kontě několik vyhraných závodů. Celkem jednoznačně tak porazil druhého Kornfeila a třetího Haniku.

POZOR! ČMN 26/2014 JSOU V PRODEJI JIŽ OD ÚTERÝ 23. PROSINCE!

 




Aktuální vydání ČMN možno zakoupit v prodejnách tisku, případně v elektronické podobě na www.publero.com nebo www.floowie.cz.



Diskuze k článku


Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife