Co nového v čmn 39/2010

vydáno 19. 10. 2010, text Jakub Nič

Hodně ostrých 130 koní na špuntech – takový je „otevírací“ titulek hlavní strany ČMN a taková je i KTM 950 SEES! Měli jsme tu čest si vyzkoušet brutální závodní speciál Super Enduro Erzberg Speciál.

Postavili ho chlapi z pražského Racetoolu, jak název napovídá, pro jediný účel - co nejlepší výsledek na každoroční erzbergovské mánii. Jak se KTM chová, co je na ní speciální a co s ní zažijete, si přečtěte (bahňáci, fakt doporučuju) na straně 18.

Větším počinem je naše srovnání Hondy CBR600RR C-ABS s Triumphem Daytonou 675 a Ducati 848. Čtyřválec, tříválec a dvouválec. Mohou do stejné třídy, ale každý se „učí“ jinak... Silniční test i s názorem něžného pohlaví najdete tradičně na straně 4.

Hned na druhé stránce se kromě zamyšlení Ondřeje Hrůzy na téma třásní na motorce můžete dočíst docela dost informací o nové Jawě 1000. Dozvíte se, jaké motory jsou ve hře, a také jsme se pokusili zjistit co nejvíc o celkové konstrukci motocyklu...

Strana 6 vás praští do očí titulkem: Parchant z Británie... Nejedná se však o Tonyho Blaira, Freddieho Mercuryho, Oscara Wilda nebo Lady GAGA. Parchantem je Métisse 8V Mk V - krásná nádherná úžasná mašina v retro podání, ale s moderním přístupem. Škoda, tohle mohla dělat po revoluci Jawa (reunion 500 OHC?) a mělo by to úspěch...

Mlaďas se v Juniorech zabývá motárdy od Fanticu, což je docela stará značka, která se nyní postavila opět na nohy... Jakžtakž. Strana 8.

V bezpečnosti pořešíme železniční přejezdy. Jasné, přejet ho zvládne každý, na tom nic není, ale proč je teda každý týden nějaký motorista pod vlakem?

Cestopis nás tentokrát zavede do Jižní Ameriky, krásných And (pohoří Andy, vyskloňované to zní dost blbě). Vše prý začalo na jaře loňského roku a situace, které vznikly, si budou tito turisté pamatovat navěky.

Dále přinášíme reportáž ze Streetfighter Weekendu 4, uzavíracího finále kaskadérského seriálu, "řešíme" MotoGP, motokros národů i superbiky, kde se králem stal Max Biaggi... A mnoho dalšího.

Přejeme příjemné čtení!


Diskuze k článku


Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife