Přečtěte si v ČMN

vydáno 25. 3. 2010, text Jakub Nič

Již z titulní stránky vám musí být jasné, že toto číslo není ledajaké. Hned v úvodu se totiž dozvídáte, že KTM představilo první prototypy krosek na elektriku.

Na třetí straně si můžete zasoutěžit o vstupenky na Crazy Day - kaskadérskou show, která se bude konat 1. května v Tesla Aréně.

Hlavní test se věnuje stroji Moto Morini Scrambler, což je vlastně sportovec předělaný na retro enduro. Taková motorka pro krásný den a majitele s občasnými roupy.

BMW ve znamení šestky – pitváme nový šestiválcový koncept, kterým BMW ohromilo vloni.

Junior zone rekapituluje obě motovýstavy z pohledu dorostence, kterého zajímají především stopětadvacítky. Je z čeho vybírat! A také se dozvíte, co dělal Valentino Rossi za mlada. Je frajer, že to všechno vůbec přežil...

Na straně 10 si můžete nastudovat kompletní problematiku řídítek, kromě toho se dozvíte, jak se lakují výfuková kolena, aby na nich barva vydržela dýl než cestu do práce.

Na opačné stránce se věnujeme bezpečnosti v jarním motorkářském provozu. Přece jen jsme vypadli z rytmu a když teď znovu sedáme za řídítka, chce to myslet na pár věcí.

Příloha pneumatik řeší snad úplně všechno, co potřebujete při výběru a používání pneumatiky vědět. Navíc kolega Kamil Holán letěl do Francie, aby na oficiálním testování Dunlop unikl sněhu. Jenže fotky, které uvnitř uvidíte, dokazují, že i koleno jde jezdit, když je na louce sníh.

Cestopis je tentokráte hřejivý na srdíčko: „Jak jsme jeli na Man“. Zkrátka kluci jeli na závody, a tak se jim to líbilo, že se rozhodli se s vámi o radosti podělit.

Historici si smlsnou na Triumphu X-75 Hurricane, kterého probíráme na straně 24, přestavbáři si porochní na modro-oranžovém dragstříku Buell XB 12 NX a na URALogii si můžou skočit na stranu 27 všichni, kterým jiná než ruská motorka nevoní. Ural a Dněpr jsou totiž rozebrány v sekáči.

Zajímavosti z motokultury a sportu jsou samozřejmostí.


Diskuze k článku


Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife