Stěžejním tématem čísla 28 jsou superbiky v Brně aneb O čem píší ČMN

vydáno 14. 7. 2010, text Jakub Nič

Stěžejním tématem čísla 28 jsou superbiky v Brně. Kuba seděl poprvé na Aprilii, dvakrát upadl. Max Biaggi se zachoval jako největší ignorant, když dar – ohromný několika desítek kilogramů těžký dort s velkou „10“ ke svému desátému brněnskému vítězství, hodil na hlavu mechanikům... Maxi, zničit práci lidí, kteří k tobě vzhlíželi, ti jde na výbornou.

Hlavním testem je Kawasaki Versys – je to motorka za necelých 200 000 korun a za ty umí víc než dost. Honzis vám to řekne všechno podrobně na stranách 4 a 5.
Rossi už zase skáče přes kaluže. Byli jsme se za ním podívat v Brně, kde řádil na R1... a šlo mu to zatraceně dobře...

Byli jsme v BMW – na trhu budou dva nové šestiválcové cesťáky, kromě špionážních fotek máme ale spoustu podložených informací přímo z továrny.
David otestoval TGB X-Motion 300 EFI, docela příjemný a robustní skútr z východu. Má parádní palubovku a vypadá jako větší, než je.
Junioři řeší kam s ní – kam s motorkou. Parkovat na ulici? V domě? V placené garáži? Jaké jsou klady a zápory jednotlivých variant, zhodnotí Hawk.
Na straně 10 si počtete o expedici Maroko 2010, účastnil se jí i lídr kapely Tři sestry Lou Fanánek Hagen. No to jsou vám zase příběhy!

Říká vám něco Yamaha YZR500 OW48R? Ne? To je staré dobré vítězné náčiní Kennyho Robertse. Přímo Kennyho motorka se našla rozebraná v Holandsku, vyhrála šikovné ruce, které ji zrestaurovaly do původního stavu a my ji nyní mohli otestovat! Bomba náčiní!

Prabábi adventůra – Honda XLV750R je úplně první velké hondí enduro, má kardan a na její motiv poté vznikl Transalp i Africa Twin. A jelikož tuhle motorku skoro nikdo nezná, zasloužila si trochu uznání a respektu v sekáči.
Samozřejmostí jsou reporty ze srazů a dalších sportovních klání. Cirkus, který doprovázel WSBK, jsme samozřejmě zaznamenali také a ty nejlepší zákulisní povídačky se samozřejmě dostaly i na český motocyklový papír...

Mrkněte sami, příjemné čtení vám přeje redakce


Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife